مجری جدید و نامزد دموکرات باهوش تر پیدا کنید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خبرها مبنی بر تصمیم کمیته نظارت بر مناظرات انتخاباتی برای تغییر قوانین مربوط به این رویداد سیاسی واکنش نشان داد و در پیامی توئیتری پیشنهاد داد: (به جای این کار) سعی کنید یک مجری جدید و یک نامزد دموکرات باهوش تر پیدا کنید.

مجری جدید و نامزد دموکرات باهوش تر پیدا کنید

به گزارش خبرنگاران، سه شنبه شب برای نخستین بار، ترامپ و جو بایدن رقیب دموکرات، با یکدیگر به مناظره پرداختند اما در طول یک ساعت و نیم، فرایند این رویداد سیاسی به منازعه تغییر کرد تا جایی که بایدن، رقیب جمهوریخواه را دلقک خواند و به او گفت خفه شو مرد.

ترامپ هم رقیب دموکرات را کم هوش خطاب و به دفعات حرف او را قطع کرد.

در واکنش به این اتفاق که زشت ترین مناظره تاریخ آمریکا لقب گرفت، کمیته نظارت بر مناظرات به دنبال ایجاد تغییراتی است که ممکن است شامل قطع شدن میکروفن نامزدها در صورت ناسزاگویی باشد.

تیم انتخاباتی ترامپ به شدت از این تصمیم کمیته نظارتی انتقاد کرده و گفته آنچه حین مناظره اول رخ داد تبادل آزادانه نظرات بوده است!

این در حالی است که ترامپ از عملکرد کریس والاس مجری دموکرات شبکه فاکس نیوز هم که مدیریت این مناظره را بر عهده داشت ناراضی است و حتی یک جا وقتی از بابت زیاده گویی اخطار گرفت؛ خطاب به والاس گفت نمی دانم با تو مناظره می کنم یا بایدن.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1247

به "مجری جدید و نامزد دموکرات باهوش تر پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجری جدید و نامزد دموکرات باهوش تر پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید