ترامپ از دفن شدن در قبرستان های مهم محروم شده است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، پس از آنکه ترامپ به علت استیضاح خود، از دفن شدن پس از مرگ در گورستان های مهم آمریکا محروم شد، نماینده ای میخواهد مجوز خاکسپاری او در کنگره را بگیرد.

ترامپ از دفن شدن در قبرستان های مهم محروم شده است

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نماینده ایالت کارولینای جنوبی لایحه ای را در دست معرفی دارد که بر اساس آن به رئیس جمهور سابق آمریکا اجازه خاکسپاری در محوطه کنگره را می دهد.

رابرت می لایحه ای را در نظر دارد که بر مبنای آن در صورتیکه به دونالد ترامپ اجازه دفن در گورستان ملی آرلینگتون داده نگردد، می تواند در محوطه کنگره به خاک سپرده گردد.

همانطور که می در حساب فیس بوک خود فاش کرد، ابتکار عمل وی پاسخ به لایحه ای از سوی دموکرات ها است که به موجب آن رؤسای جمهوری که استیضاح شده اند، از افتخار خاکسپاری در یکی از قبرستان های مهم و یا صرف هزینه های فدرال برای هرگونه مراسم بزرگداشت محروم می شوند.

در 18 فوریه دموکرات های مجلس نمایندگان قانونی را تصویب کردند که بر مبنای آن دفن رؤسای جمهور استیضاح شده در گورستان ملی آرلینگتون ممنوع شد. همچنین استفاده از بودجه فدرال برای تأمین اعتبار مراسم یادبود رؤسای جمهور دو بار استیضاح شده، از جمله ایجاد هر نماد، بنای یادبود یا مجسمه ای به افتخار آن ها نیز ممنوع است.

ترامپ تنها رئیس جمهور آمریکاست که سابقه دو بار استیضاح را در کارنامه سیاسی خود دارد. در تازه ترین مورد پرونده استیضاح ترامپ به دلیل تحریک حامیان افراطی خود برای یورش به کنگره، بار دیگر روی میز دموکرات ها نهاده شد. هر چند وی توانست بار دیگر به لطف همراهی جمهوری خواستار از محاکمه قسر در برود، اما این نقطه منفی برای همواره در پیشینه سیاسی وی ثبت شد.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1519

به "ترامپ از دفن شدن در قبرستان های مهم محروم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از دفن شدن در قبرستان های مهم محروم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید