کاهش فروش محصولات در کارخانجات لبنی گیلان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران/گیلان مدیر اتحادیه کارخانجات لبنی گیلان از کاهش فروش محصولات کارخانجات لبنی در استان خبر داد.

کاهش فروش محصولات در کارخانجات لبنی گیلان

ابراهیم آسایش در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه فروش محصولات کارخانجات لبنی گیلان کاهش یافته است و این امر دستاورد کاهش قدرت خرید مردم است گفت: در گیلان 6 واحد کارخانه لبنی وجود دارد و هیچ یک از میزان فروش شان راضی نیستند و تدوام این امر به صاحبان کارخانجات لبنی استان آسیب می زند.

آسایش با بیان اینکه تورم قیمت تمام شده تولید شیر و لبنیات را بالا می برد، گفت: هر چقدر که قدرت خرید مردم کمتر شود شیر و ماست و دیگر محصولات کارخانجات لبنی از سفره های بیشتری در خانه ها پر می کشند.

مدیر اتحادیه کارخانجات لبنی گیلان افزود: یکی از مهمترین دغدغه صاحبان کارخانجات لبنی این است که سلامت جامعه با کم شدن مصرف شیر به خطر نیفتد و شاهد افزایش بیماری هایی نظیر پوکی استان نباشیم.

آسایش شرح داد: با وجود گرانی شیر و لبنیات در این روزها شاهد هستیم که دامدارن نیز خواستار افزایش قیمت شیرخام هستند زیرا قیمت تمام شده تولید شیر بیشتر از میزانی است که می فروشند.

وی گفت: کارخانجات هم برای بسته بندی کردن هر روز مواد اولیه را از صنایع پتروشیمی گران تر می خرند و در نتیجه کالاهای لبنیاتی هم گران می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1889

به "کاهش فروش محصولات در کارخانجات لبنی گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش فروش محصولات در کارخانجات لبنی گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید