همگان باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی عظیم بر داعش عمل نمایند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از الفرات نیوز، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق سخنانی را در سالروز پیروزی بر داعش در این کشور، مطرح نمود. وی گفت: هر ساله در دهم دسامبر شاهد جشن ملی و عظیم عراق در بیرون راندن تروریست ها و درهم شکستن قدرت آنها به دست مَردانی هستیم که به ندای وطن و فتوای مرجعیت عالی قدر لبیک گفته و به میدان نبرد شتافتند.

همگان باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی عظیم بر داعش عمل نمایند

بر اساس این گزارش، وی تأکید کرد: در شرایط کنونی به منظور استحکام بخشی به طرح های امنیتی و خشکاندن منابع فکری و اقتصادی تروریسم، همه باید به مسئولیت خود در حفظ این پیروزی عمل نمایند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه سخنان خود با اشاره به ویرانی های حاصل از سیطره داعش بر بعضی از نقاط عراق، بر لزوم بازسازی شهرهای آزاد شده تأکید کرد. وی یادآور شد که شرایط باید به گونه ای رقم بخورد که تمامی آوارگان به خانه و کاشانه خود بازگردند.

در روز 10 دسامبر سال 2017 میلادی بود که پیروزی نهایی بر تروریسمِ تکفیری داعش در عراق اعلام شد. مردم عراق هر ساله در چنین روزی یاد و خاطره شهدای خود را که در نبرد با تروریست های داعش مشارکت داشتند، گرامی می دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1375

به "همگان باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی عظیم بر داعش عمل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همگان باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی عظیم بر داعش عمل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید