مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟

به گزارش وبلاگ مجله پریها، نوشیدن چای پوست پرتقال نه تنها بدنتان را هیدراته نگه می دارد بلکه سیستم گوارش را بهبود می بخشد. زیرا پوست پرتقال حاوی ژلاتین گیاهی است (یک نوع کربوهیدرات) که باکتری های مفید روده را افزایش می دهد. زمانی که به بیماری اسهال مبتلا شدید، چای پوست پرتقال را به روش زیر درست کنید.

مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟

موز فواید بسیار زیادی دارد و شما می توانید آن را به عنوان یک درمان خانگی برای رهایی از اسهال به کار بگیرید. موز حاوی مقدار زیاد ژلاتین گیاهی (پکتین) است؛ یک فیبر قابل حل و مفید برای گوارش. این ماده سبب می شود حالت آبکی بودن مدفوع کاهش یابد. موز همچنین حاوی پتاسیم است. (الکترولیت هایی که بدن به علت حرکت مکرر روده از دست می دهد). شما باید دو عدد موز همراه با صبحانه میل کنید.

روش تهیه: یک قاشق چای خوری گل بابونه، یک قاشق چای خوری نعناع، یک فنجان آب جوش را تهیه کنید. گل بابونه و نعناع را به فنجان آب جوش اضافه کنید و آن را برای چند دقیقه کنار بگذارید. سپس در حالی که هنوز گرم است بنوشید. نوشیدن چای بابونه را دو بار در روز تکرار کنید.

نوشیدن جرعه های کم آب در زمان های متوالی، بهتر از نوشیدن زیاد در یک زمان است. همچنین نوشیدن آب کافی به کاهش خستگی کمک خواهد نمود. آب تصفیه شده بهترین انتخاب است، اما برخی از نوشیدنی های خانگی نیز می تواند شما را در خلاص شدن از شر اسهال کمک کند.

منبع مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟

انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1925

به "مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خوراکی های مفید در درمان اسهال کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید