تور ارزان اروپا: مذاکره آمریکا و اروپا درباره چالشهای قانونگذاری دیجیتال

به گزارش وبلاگ مجله پریها، قرار است در نخستین جلسه شورای تجارت و فناوری آمریکا و اروپا درباره چالش های قانونگذاری و محدود کردن قدرت شرکت های فناوری بزرگ بحث و مصاحبه گردد.

تور ارزان اروپا: مذاکره آمریکا و اروپا درباره چالشهای قانونگذاری دیجیتال

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا تصمیم دارند در نخستین شورای تجارت و فناوری که هفته جاری برگزاری می گردد، درباره کمبود تراشه، هوش مصنوعی و چالش های رقابت در حوزه فناوری تبادل نظر نمایند.

هفته گذشته فاش شد آمریکا و اتحادیه اروپا تصمیم دارند در نخستین جلسه شورای تجارت و فناوری اقداماتی نو مانند اجرای روشی هماهنگ تر برای محدود کردن قدرت شرکت های بزرگ در بازار را اعلام نمایند.

در اوایل ماه جاری کاخ سفید اظهار داشت این شورا برای نخستین بار در 29 سپتامبر در شهر پیتسبورگ برگزار می گردد.

آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه، جینا ریموندو وزیر بازرگانی و کاترین تای نماینده تجارت آمریکا در کنار والدیس دومبروفسکی معاون اجرایی کمیسیون اتحادیه اروپا در امور مالی و مارگارت وستاگر رئیس کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا شرکت می نمایند.

روز یکشنبه مدیران تجارت و دیجیتال اتحادیه اروپا اظهار داشتند این شورا به اروپا فرصت می دهد تا استانداردها و قوانین بهتری برای قرن بیست و یکم وضع نمایند.

به گفته مقامات آمریکا تصمیم دارد در مورد چالش های مربوط به قانون بازارهای دیجیتال و سرویس های دیجیتال با سران اتحادیه اروپا تبادل نظر کند. این لوایح پیشنهادی در اتحادیه اروپا چهارچوبی برای قانونمند کردن بخش فناوری ایجاد می نمایند.

این درحالی است که بعضی از گروه های بازرگانی در واشنگتن اظهار داشتند صنعت فناوری تمایلی ندارد روش قانونگذاری دیجیتال اتحادیه اروپا در آمریکا هم اجرا گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1821

به "تور ارزان اروپا: مذاکره آمریکا و اروپا درباره چالشهای قانونگذاری دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: مذاکره آمریکا و اروپا درباره چالشهای قانونگذاری دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید