محورهای پرتلفات استان کرمانشاه را بشناسید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس پلیس راه استان محورهای کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - کامیاران و بیستون - سنقروکلیایی را به عنوان پرحادثه ترین محورهای استان در سال 1399 معرفی کرد.

محورهای پرتلفات استان کرمانشاه را بشناسید

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ سرهنگ محمد حیدری گفت: سال گذشته و در محورهای یاد شده مجموعا 85 نفر جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند.

وی اضافه کرد: بیشترین تلفات رانندگی مربوط به محور کرمانشاه - اسلام آباد با 35 نفر , کرمانشاه - کامیاران با 33 نفر و بیستون - سنقروکلیایی با 17 نفر بود.

سرهنگ حیدری گفت: محور اسلام آبادغرب - شاهبدادغ و محور کوزران هر کدام با 15 فوتی، بیستون - صحنه با 14 فوتی و کرمانشاه - روانسر با 11 فوتی دیگر محورهای پرحادثه استان در سال گذشته بودند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین در محورهای یاد شده علاوه بر 140 کشته به جا مانده، یک هزار و 153 نفر نیز زخمی شدند.

وی، خستگی و خواب آلودگی، استفاده از تلفن همراه، عجله و شتاب، خوردن و آشامیدن، حواس پرتی و صحبت کردن مداوم با سرنشینان را از مهمترین عوامل وقوع سوانح رانندگی ذکر کرد.

سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به جان باختن 304 نفر و زخمی شدن 3 هزار و 892 نفر در سوانح رانندگی سال قبل، گفت: افراد فوتی نسبت به سال 98 بیش از 13 درصد و افراد مجروح نیز حدود 14 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان در سرانجام تعداد افراد جانبخانه سوانح رانندگی فروردین سال جاری را نیز 19 نفر اعلام نمود و گفت: طی این مدت 314 نفر هم زخمی شده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1619

به "محورهای پرتلفات استان کرمانشاه را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محورهای پرتلفات استان کرمانشاه را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید