قیمت های عجیب و غریب برای خرید فالوئر فیک ، 50 هزار دنبال کننده چند؟

به گزارش وبلاگ مجله پریها، ایسنا نوشت: با گذشت یک هفته از شروع فعالیت تردز و عبور کاربران آن از مرز 100 میلیون نفر، بسته های فالوئر فیک برای این شبکه اجتماعی تازه، در اینترنت خرید و فروش می گردد.

قیمت های عجیب و غریب برای خرید فالوئر فیک ، 50 هزار دنبال کننده چند؟

آنالیز سایت های مختلف به وسیله بیزنس اینسایدر نشان می دهد از پیشنهاد 7.50 دلار برای 100 دنبال نماینده تا 1900 دلار (حدود 90 میلیون تومان) برای 50 هزار دنبال نماینده در اپلیکیشن تردز اینستاگرام، خدمات تعامل پولی و ربات فارم، بازار نوی را شکل داده اند.

اینستاگرام مدت ها با ربات ها و تعامل پولی در این اپلیکیشن مقابله نموده است. این پلتفرم سال هاست که دنبال نمایندگان و پسندهای فیک را حذف نموده و حتی در دستورالعمل جامعه خود، بخشی را مربوط به این مسئله دارد.

طبق اعلام پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر هایپ آدیتور، به طور میانگین حدود 13.8 درصد از دنبال نمایندگان اینستاگرام اینفلوئنسرها، به عنوان حساب های مشکوک دسته بندی می شوند.

تردز به اینسایدر گفت: حساب های مشکوک را به عنوان هر صفحه ای در اینستاگرام تعریف می نماید که به نظر می رسد ربات است یا از خدمات خاصی برای پسندها، اظهارنظرها و دنبال نمایندگان، استفاده می نماید.

اگرچه معیار تعداد دنبال نماینده، همچنان عامل تاثیرگذاری است به خصوص وقتی مسئله مذاکره برای بستن قرارداد با برندها به عنوان یک اینفلوئنسر مطرح می گردد اما تعیین نیست که تعداد فالوئر تا چه حد برای تردز اهمیت دارد.

برای آغاز، فالوئرها در تردز به مقدار اینستاگرام یا توییتر برجسته نیستند و در مورد الگوریتم هم رتبه بندی در تردز، بیشتر به محتوایی بستگی دارد که فردی با آن تعامل می نماید.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام و تردز در شرکت متا پلتفرم اخیرا در جوابی در تردز نوشت: ما پست ها را سبک رتبه بندی می کنیم و توصیه هایی (پست هایی از حساب هایی که دنبال نمی کنید) را در فید نشان می دهیم که به خصوص برای یک اپلیکیشن نو پیش از این که افراد حساب های کافی را دنبال نمایند، اهمیت دارد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال نماینده فیک در تردز، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدنماینده محتوا یاری چندانی نخواهد کرد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2276

به "قیمت های عجیب و غریب برای خرید فالوئر فیک ، 50 هزار دنبال کننده چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت های عجیب و غریب برای خرید فالوئر فیک ، 50 هزار دنبال کننده چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید