سفر اپ: با اپلیکیشن ایساکو خیالتان از ماشین تان راحت باشد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، ایساکو که در مورد خدمات پس از فروش ایران خودرو فعالیت می نماید، اخیرا اپلیکیشنی را برای دستگاه های اندرویدی منتشر نموده که می تواند گزینه ای کاربردی برای مسافران باشد. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم

سفر اپ: با اپلیکیشن ایساکو خیالتان از ماشین تان راحت باشد

سفر کردن هموار با مسائلی همراه است که یکی از این مسائل خرابی خودرو و اشکالات مربوط به آن است. شرایطی را تصور کنید که به شهری سفر نموده اید که هیچ شناختی نسبت به آن ندارید و خودرو یتان نیز خراب شده است. در این صورت باید تعمیرکاری کار بلد را پیدا کنید یا اینکه به سراغ شرکت های گارانتی و خدمات پس از فروش خودرو بروید که گزینه دوم به نظر منطقی تر است. باید قبول کنیم که در حال حاضر طیف بسیار گسترده ای از مردم جامعه از خودرو های فراوری داخل استفاده می نمایند. در ایران نیز شرکت ایران خودرو و سایپا تا به امروز توانسته اند سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. خدمات پس از فروش ایران خودرو با نام ایساکو شناخته می گردد. ایساکو اخیرا اپلیکیشنی را برای دستگاه های اندرویدی منتشر نموده است که به وسیله آن می توان با خیال نسبتا راحت تری سفر کرد. همراه خبرنگاران باشید تا در این مقاله از سفر اپ شناخت بیشتری نسبت به اپلیکیشن ایساکو پیدا کنیم.

اپلیکیشن ایساکو قابلیت های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان ایران خودرو به وسیله این اپلیکیشن می توانند وارد پروفایل مربوط به ایکوکارت خودشان شوند و اقدامات مختلفی نظیر صدور لحظه ای رمز ایکوکارت را انجام دهند. به وسیله این اپلیکیشن می توان اقدام به نوبت دهی نیز کرد که برای سفر ها کاربردی به نظر می رسد. در اپلیکیشن ایساکو لیست کاملی از فروشگاه ها و نمایندگی های ایساکو وجود دارد و قابلیت مکان محور بودن آن نیز به کاربران یاری می نماید تا بر اساس موقعیت شان، نزدیک ترین نمایندگی های خدمات و فروش ایساکو را مشاهده نمایند. شاید این اپلیکیشن یکی از برنامه های پر استفاده موبایلتان نباشد، اما به همراه داشتن آن خیالت تان را در طول سفر راحت می نماید. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به وسیله لینک زیر اقدام کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1955

به "سفر اپ: با اپلیکیشن ایساکو خیالتان از ماشین تان راحت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با اپلیکیشن ایساکو خیالتان از ماشین تان راحت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید