یکتابات؛ فروشگاه همواره آنلاین در دایرکت

به گزارش وبلاگ پریها، شرکت نوین هاب در نشستی خبری که در هتل اسپیناس خلیج فارس برگزار گردید، از محصول نو خود به نام یکتابات رونمایی کرد؛ ابزاری هوشمند و اتوماسیون محور برای مدیریت فروش در اینستاگرام که به گفته مدیران آن، می تواند مفهوم فروش در دایرکت را به طور کامل متحول کند.

یکتابات؛ فروشگاه همواره آنلاین در دایرکت

در این مراسم، آزاد بهرامی و علی بهرامی هم بنیان گذاران پلتفرم یکتابات و راحیل محمدی مدیر توسعه این استارتاپ، به عنوان سخنرانان اصلی حضور داشتند و هر یک از جنبه های مختلف این پروژه سخن گفتند.

از ایده تا واقعیت؛ چرا یکتابات به وجود آمد؟

راحیل محمدی در ابتدای نشست، به گردش مالی سالانه 150 همتی اینستاگرام اشاره نمود و بعلاوه به روند شکل گیری ایده یکتابات پرداخت و گفت:

ما متوجه شدیم بسیاری از کسب وکارهای اینستاگرامی بستری مناسب برای فروش در دایرکت ندارند. هدف ما ایجاد ابزاری بود که بتواند فرآیند فروش را به صورت اتوماتیک، ساده و بدون احتیاج به ادمین انجام دهد.

به گفته او، در یکتابات تمام مراحل از انتخاب محصول تا پرداخت، به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان انجام می گردد. کاربران می توانند سبد خرید تشکیل دهند، چند محصول انتخاب نمایند و پرداخت خود را فعلاً به صورت کارت به کارت انجام دهند. بعلاوه یکتابات به صورت اتوماتیک کد رهگیری برای مشتری ارسال می نماید و امکان پیگیری سفارش به وسیله دایرکت را فراهم می سازد.

فروش مستقیم در دایرکت با API رسمی اینستاگرام

آزاد بهرامی در ادامه نشست شرح داد که تمامی ارتباطات یکتابات به وسیله API رسمی اینستاگرام انجام می گردد. او تأکید کرد:

ما با فروشگاه های آنلاین در رقابت نیستیم. هدف یکتابات هوشمندسازی فرآیند خرید است، نه جایگزینی برای فروشگاه ها. در واقع همه در یک مسیر حرکت می کنیم؛ مسیر ساده تر کردن فروش.

او بعلاوه به آینده این محصول اشاره نمود و از اضافه شدن درگاه های پرداخت رسمی و امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی در فازهای بعدی اطلاع داد.

مزیت رقابتی: ماندگاری در اینستاگرام و اتوماسیون 24 ساعته

علی بهرامی، یکی دیگر از سخنرانان این مراسم، در سخنان خود گفت: یکی از مهم ترین مزیت های یکتابات نسبت به فروشگاه های آنلاین، حفظ کاربر در داخل اینستاگرام است. یکتابات تمام فرآیند خرید، پاسخ گویی و پیگیری را به صورت 24 ساعته و اتوماتیک انجام می دهد.

او بعلاوه در پاسخ به پرسشی درباره ماشینی بودن لحن پیغام ها شرح داد: لحن هوش مصنوعی یکتابات کاملاً خودمانی و طبیعی طراحی شده تا کاربر حس گفت وگو با یک انسان واقعی را تجربه کند.

پاسخ به دغدغه های امنیت و صحت خرید

ر بخش پرسش و پاسخ خبرنگاران، خبرنگار شنبه مگ درباره صحت تراکنش ها و جعل رسیدهای بانکی سؤال کرد.

علی بهرامی در پاسخ گفت: در حال حاضر، یکتابات پس از دریافت رسید خرید، آن را با اطلاعات پنل فروشنده مطابقت می دهد تا از صحت آن اطمینان حاصل گردد. در فاز بعدی با اضافه شدن درگاه های پرداخت مستقیم، این موضوع به طور کامل رفع خواهد شد و حتی احتیاجی به چک کردن هم نخواهد بود.

یکتابات، مستقل اما هم مسیر با یکتانت

در ادامه نشست، درباره تشابه نام یکتابات با یکتانت سؤال شد. سخنرانان شرح دادند که اگرچه یکتانت از سهام داران نوین هاب است، اما یکتابات مستقیماً زیرمجموعه یکتانت نیست و به صورت مستقل پیشرفته است. آن ها بعلاوه به 7 سال تجربه نوین هاب در توسعه ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی اشاره نمودند و این تجربه را پشتوانه اصلی شکل گیری یکتابات دانستند.

نگاه به آینده؛ هوش مصنوعی و توسعه مداوم

در سرانجام مراسم، راحیل محمدی به برنامه های آینده یکتابات اشاره نمود و گفت: در فازهای بعدی، یکتابات به صورت گسترده تر از فناوری هوش مصنوعی برای تحلیل رفتار مشتری، شخصی سازی تجربه خرید و افزایش فروش استفاده خواهد نمود.

علی بهرامی در ادامه صحبت های او اضافه کرد: چه اینستاگرام فیلتر باشد و چه نباشد، یکتابات کار خود را ادامه می دهد. مشتریان ما فروشگاه ها هستند و هدف ما این است که آن ها بتوانند همواره و در هر شرایطی فروش داشته باشند.

دستیار هوشمند فروش در دایرکت

صاحبان کسب وکارهای اینستاگرامی به یاری یکتابات، می توانند بدون احتیاج به وب سایت، در دایرکت فروش انجام دهند، محصولات را معرفی نمایند، پرداخت دریافت نمایند و شرایط سفارش ها را مدیریت نمایند. همه چیز، از گفت وگو با مشتری تا صدور کد رهگیری، به صورت اتوماتیک و لحظه ای انجام می گردد.

جمع بندی

یکتابات نمایانگر گامی تازه در هوشمندسازی فروش اینستاگرامی است؛ ابزاری که تمام فرآیند خرید، از گفت وگو تا پرداخت و پیگیری، را به صورت اتوماتیک در دایرکت انجام می دهد. مدیران نوین هاب با تأکید بر استقلال یکتابات و برنامه های آینده آن، از توسعه قابلیت های هوش مصنوعی و درگاه های پرداخت رسمی اطلاع دادند. این محصول می تواند فصل تازه ای در تحول فروش آنلاین در ایران رقم بزند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 15 مهر 1404 بروزرسانی: 15 مهر 1404 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2453

به "یکتابات؛ فروشگاه همواره آنلاین در دایرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکتابات؛ فروشگاه همواره آنلاین در دایرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید