فیس بوک هم چنان علیه اقلیت مسلمان در میانمار

به گزارش وبلاگ مجله پریها، بازرس سازمان ملل اظهار داشت فیس بوک به وظیفه خود در میانمار عمل ننموده و به نسل کشی مسلمانان یاری نموده است.

فیس بوک هم چنان علیه اقلیت مسلمان در میانمار

به گزارش خبرنگاران، گزارش رسمی سازمان ملل نشان می دهد مدیران این شبکه اجتماعی در ماجرای قتل عام مسلمانان روهینگیایی توسط بودائی های متعصب در میانمار اهمال کاری نموده اند.

کریستوفر سیدوتی بازرس سازمان ملل در مصاحبه با گیزمودو اظهار داشت اقدامات فیس بوک کافی نبوده و همچنان می تواند بهتر از قبل انجام وظیفه کند.

ظاهراً این شبکه اجتماعی اکانت نظامیان متعصب بودائی که مردم را تشویق می نمایند تا خانه مسلمانان را غارت نموده و آتش بزنند؛ مسدود نموده اما همچنان پروپاگاندا توسط بودائی های ضد اسلام همچنان ادامه دارد و فیس بوک کار شایسته ای انجام نداده است.

این هفته قرار است مدیران فیس بوک و گوگل در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شده و ادای شهادت دهند. موضوع جلسه با این مدیران جرائم نفرت انگیز و ظهور ناسیونالیسم سفیدپوستان است که در کمیته آنالیز خواهد شد اما طبق گزارش سیدوتی از هم اینک فیس بوک گناهکار است، چراکه تمهیدات لازم را علیه جرائم مذکور اتخاذ ننموده است.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 256

به "فیس بوک هم چنان علیه اقلیت مسلمان در میانمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک هم چنان علیه اقلیت مسلمان در میانمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید