طرز تهیه مینی چیز کیک با روکش شکلات بدون احتیاج به فر

به گزارش وبلاگ مجله پریها، چیز کیک از آن دسته کیک های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که به شیوه های مختلفی تهیه می گردد. چیز کیک ها را هم می توان با پایه کیک اسفنجی که در فر پخته می گردد تهیه کرد و هم با پایه بیسکویتی که احتیاج به فر ندارد و آسان و سریع آماده می گردد. در این مطلب می خواهیم طرز تهیه مینی چیز کیک با روکش شکلات را آموزش دهیم که به فر احتیاجی ندارد و همان قدر که سریع آماده می گردد، خوشمزه هم است.

طرز تهیه مینی چیز کیک با روکش شکلات بدون احتیاج به فر

مینی چیز کیک با روکش شکلات

چیز کیک، یک دسر خوشمزه و بدون پخت است که خیلی راحت آماده می گردد. کاور کردن چیز کیک با شکلات، خوشمزگی و مجذوب نمایندهی آن را دو چندان می نماید.

مواد لازم

  • بیسکویت پتی بور: 130 گرم
  • کره: 50 گرم
  • خامه: 150 گرم
  • شکر: 2 قاشق غذاخوری
  • آب جوش: یک لیوان
  • پنیر خامه ای یا ماسکارپونه: 350 گرم
  • پودر ژله آلوئه ورا: یک بسته
  • شکلات تخته ای: نصف پیمانه

طرز تهیه مینی چیز کیک با روکش شکلات

1.

برای تهیه این چیز کیک خوشمزه، ابتدا بیسکویت پتی بور را کاملا خرد می کنیم و با کر ه آب شده کاملا مخلوط می کنیم تا یک دست و منسجم گردد.

2.

در این مرحله، بیسکویت هایی که با کره مخلوط کردیم را درون قالب کمربندی می ریزیم و کاملا صاف می کنیم و با ته یک لیوان فشار می دهیم تا منسجم گردد. سپس به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کره و بیسکویت سفت گردد.

3.

در این مرحله باید مایه پنیری را آماده کنیم. برای تهیه مایه پنیری ابتدا پنیر خامه ای یا ماسکارپونه، خامه و شکر را با همزن برقی کاملا مخلوط می کنیم تا یکدست گردد.

4.

بعد از اینکه مایه پنیری کاملا با هم مخلوط شد، پودر ژله آلوئه ورا را به همراه یک لیوان آب جوش مخلوط می کنیم و به روش بن ماری (ذوب کردن با حرارت غیرمستقیم با استفاده از آب) روی بخار کتری قرار می دهیم تا ذرات ژله کاملا حل گردد. سپس از ژله آلوئه ورا درون مایه پنیری می ریزیم و مجددا با همزن برقی تمامی مواد را مخلوط می کنیم.

5.

حال مایه پنیری را روی سطح بیسکویت پخش می کنیم و آن را کاملا صاف می کنیم. ظرف را برای مدت 1 الی 2 ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا مایه پنیری سفت گردد و چیز کیک ما آماده گردد.

6.

بعد از اینکه چیز کیک را از یخچال خارج کردیم، با یک چاقوی تیز برش های مربعی کوچک می زنیم.

7.

بعد از اینکه چیز کیک را برش زدیم، درون شکلات آب شده قرار می دهیم تا کاملا به شکلات آغشته گردد. سپس به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا شکلات سفت گردد.

بعد از نیم ساعت مینی چیز کیک مجذوب نماینده ما آماده است. می توانید آن را با پودر پسته تزیین کنید و از خوردن این دسر مجذوب نماینده لذت ببرید.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1973

به "طرز تهیه مینی چیز کیک با روکش شکلات بدون احتیاج به فر" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرز تهیه مینی چیز کیک با روکش شکلات بدون احتیاج به فر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه مینی چیز کیک با روکش شکلات بدون احتیاج به فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید