روایت برنی سندرز اط رسوایی آمریکا در موضوع کرونا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، یکی از نامزد های حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور گفت که مرگ شهروندان آمریکایی به دلیل نداشتن هزینه رفتن به بیمارستان ها یک رسوایی بین المللی به شمار می آید.

روایت برنی سندرز اط رسوایی آمریکا در موضوع کرونا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و از نامزد های دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در پیغامی در توئیتر به مرگ مردم این کشور به دلیل نداشتن هزینه بیمارستان ها اشاره نمود.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: امروز (مردم آمریکا) در حال مرگ هستند و با وجود آنکه می دانند بیمار هستند، اما به دلیل نداشتن استطاعت پرداخت هزینه ها، به بیمارسنان نمی فرایند.

این سناتور ایالت ورمونت در ادامه نوشت: این یک رسوایی بین المللی است. ما باید مراقبت درمانی را به یک حق تبدیل کنیم.

علی رغم اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از افزایش توانایی این کشور در انجام تست ویروس کرونا خبر داده بود، مقامات ایالات مختلف این کشور برای انجام تست ها، گزارش آن ها و ردیابی این ویروس با محدودیت جدی روبرو هستند.

بر اساس آخرین آمار، مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به نزدیک 124 هزار نفر رسیده و قربانیان این ویروس در این کشور به 2229 نفر افزایش یافته اند.

ترامپ روز گذشته دستوری را صادر نموده که بر اساس آن تمامی نیرو های ذخیره ارتش برای یاری به مقابله با شیوع ویروس کرونا فراخوانده می شوند.

پیش تر دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن تخمین زده بود که ویروس کرونا طی چهار ماه آینده به صورت میانگین تا 81 هزار نفر را در آمریکا به کام مرگ فرو می برد و تا ماه ژوئن نیز فروکش نمی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 934

به "روایت برنی سندرز اط رسوایی آمریکا در موضوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت برنی سندرز اط رسوایی آمریکا در موضوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید