خبرنگاران اخبار ضد و نقیض شیوع گونه های جدید ویروس کرونا در پاکستان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، اسلام آباد - خبرنگاران - گزارش رسانه های پاکستانی از انتقال گونه های جدید ویروس کرونا که در انگلیس شناسایی شده است، به کراچی حکایت دارد اما دولت ایالتی در جنوب این کشور این موضوع را رد می کند.

خبرنگاران اخبار ضد و نقیض شیوع گونه های جدید ویروس کرونا در پاکستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از منابع خبری پاکستان، رئیس ستاد ویژه علوم و فناوری نخست وزیر پاکستان در امور کرونا از شناسایی چند مورد از گونه های جدید و جهش یافته کرونا در شهر کراچی خبر داد.

دکتر عطاء الرحمان تاکید کرد که برای مقابله با کرونا و سایر گونه های آن بیماری تولید واکسن بومی کرونا اجتناب ناپذیر است.

در عین حال دولت ایالتی سِند در جنوب پاکستان در واکنش به اظهارات نماینده نخست وزیر، هرگونه انتقال و یا شیوع گونه جدید ویروس کرونا را رد کرد.

یک سخنگوی اداره بهداشت دولت ایالتی در کراچی پاکستان گفت: هیچ علائمی از ورود گونه های جدید ویروس کرونا که در انگلیس شیوع یافته، دریافت نشده است.

دولت پاکستان در واکنش به تشدید شیوع کرونا در عربستان و همزمان اشاعه گونه های جدید این ویروس در انگلستان، تمامی پروازهای هواپیمایی کشوری و شرکت های خصوصی خود به مقصد این کشورها را متوقف و ورود مسافران را نیز از شهرهای انگلیس ممنوع کرد.

از زمان شیوع کرونا در پاکستان (یعنی از هفتم اسفندماه 98) تا کنون 9 هزار و 668 نفر از بیماران کرونایی جان سپردند. در مجموع 465 هزار و 70 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1407

به "خبرنگاران اخبار ضد و نقیض شیوع گونه های جدید ویروس کرونا در پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار ضد و نقیض شیوع گونه های جدید ویروس کرونا در پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید