تور ارزان آلمان: نیروی هوایی آلمان برای انتقال بیماران کرونایی وارد عمل می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- در پی رکورد نو بیش از 76000 ابتلا به کرونا در آلمان تنها در یک روز و کمبود تخت و فشار بر مراکز درمانی این کشور در بخش های جنوبی و شرقی، نیروی هوایی آلمان بیماران نیازمند مراقبت های ویژه را به نقاط دیگر منتقل می نماید.

تور ارزان آلمان: نیروی هوایی آلمان برای انتقال بیماران کرونایی وارد عمل می گردد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آلمان امروز آدینه (26 نوامبر) رکورد نو بیش از 76000 ابتلا به کووید-19 در یک روز را گزارش کرد و همزمان نیروی هوایی این کشور برای اولین بار از شروع همه گیری آماده می گردد تا برای کاستن از فشار بر مراکز درمانی در منطقه ها به شدت درگیر، بیماران نیازمند به مراقبت های ویژه را به سایر نقاط کشور ببرد.

روز قبل، آلمان از آستانه 100000 مرگ و میر ناشی از کرونا عبور کرد. این در حالی است که بیمارستان های عمدتاً در جنوب و شرق این کشور چندی است که از تکمیل ظرفیت واحدهای مراقبت های ویژه خود خبر می دهند.

یک منبع امنیتی به رویترز گفت: اواخر روز آدینه، نیروی هوایی آلمان بیماران مبتلا به کووید-19 را از شهر جنوبی ممینگن به مونستر در نزدیکی اوزنابروک در شمال منتقل می نماید تا به مراکز درمانی در جنوب یاری کند.

این اولین بار است که نیروی هوایی آلمان مجبور شده از به اصطلاح واحد مراقبت های ویژه هوایی خود، هواپیماهایی که تا شش تخت آی سی یو دارند، برای انتقال بیماران کرونا در داخل این کشور استفاده کند.

یک منبع وزارت بهداشت آلمان گفت که برلین بعلاوه آفریقای جنوبی را روز آدینه پس از شناسایی نوع نوی از کووید-19 در آنجا، منطقه ای آلوده اعلام خواهد نمود.

به گفته این منبع، این تصمیم که از آدینه شب اجرایی خواهد شد به این معنی است که خطوط هوایی مجاز خواهند بود فقط شهفرایندانی آلمانی را از آفریقای جنوبی به آلمان بیاورند. آلمانی های بازگشته هم حتی آن هایی که واکسینه شده اند، باید 14 روز را در قرنطینه بگذرانند.

ینس اسپان وزیر بهداشت آلمان گفت: این نوع تازه کشف شده ما را نگران می نماید. به همین علت است که در اینجا فعالانه و زودتر عمل می کنیم، زیرا فقط نوع نو که مسائل بیشتری را ایجاد می نماید در این شرایط کم داریم.

پیش تر، انگلیس شش کشور آفریقای جنوبی، نامیبیا، لسوتو، بوتسوانا، اسواتینی، و زیمبابوه را در لیست قرمز سفر خود به علت شناسایی گونه نو کووید-19 قرار داد.

وزیر بهداشت انگلیس گفت از ظهر روز آدینه، این شش کشور در لیست قرمز قرار خواهند گرفت و پروازها به طور موقت ممنوع خواهد شد.

به گفته آژانس امنیت بهداشت بریتانیا، گونه نو دارای پروتئین سنبله ای است که به شدت با نوع ویروس کرونای اصلی که تمام واکسن های کووید-19 بر اساس آن ساخته شده ، فرق دارد.

بعضی از کارشناسان نگرانند که این گونه اثربخشی واکسن های فعلی را تا 30 درصد کاهش دهد. بر اساس گزارش ها، جهش های نو احتمالاً از واکنش ایمنی ایجاد شده به وسیله ابتلای قبلی فرار می نمایند. این گونه بعلاوه ویژگی های مرتبط با سرایت بالاتر را نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، حداقل 100 مورد در آفریقای جنوبی تایید شده است، اما وزیر بهداشت این کشور معتقد است موارد بسیار بیشتر از آنچه در حال حاضر گزارش شده است.

بعلاوه سازمان جهانی بهداشت در حال نظارت بر گونه نو کووید است و یک جلسه ویژه در روز آدینه (امروز) به منظور بحث در خصوص اثر این گونه بر واکسن ها و درمان ها برنامه ریزی شده است.

سویه نو ممکن است به طور رسمی به وسیله سازمان بهداشت جهانی در روز آدینه طبقه بندی و به آن یک حرف یونانی اختصاص داده گردد.

پیش تر، سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که اگر اقدامات بیشتری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در اروپا انجام نگردد، مرگ ومیرهای این قاره تا مارس آینده می تواند از دو میلیون نفر فراتر رود.

اروپا در بحبوحه موج چهارم ویروس واقع شده است و این مسئله کشورها را مجبور به اعمال مجدد قرنطینه و محدودیت ها برای یاری به جلوگیری از افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر نموده است.

به گفته سازمان جهانی بهداشت، محاسبات کنونی نشان می دهد که از هم اکنون تا اول مارس 2022، بحران شدید در بیمارستان ها و بخش های مراقبت های ویژه بسیاری از کشور های اروپایی وجود خواهد داشت.

بر اساس فرایند فعلی، پیش بینی می گردد تا بهار سال آینده تعداد مرگ ومیرهای ثبت شده به بیش از 2.2 میلیون نفر برسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1903

به "تور ارزان آلمان: نیروی هوایی آلمان برای انتقال بیماران کرونایی وارد عمل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: نیروی هوایی آلمان برای انتقال بیماران کرونایی وارد عمل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید