تریومف تایگر 850 ماجراجویی با موتورسیکلت را دردسترس تر می نماید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تریومف با معرفی موتورسیکلت تایگر 850 لذت ماجراجویی های جاده و بیراهه را با وسیله ای مطمئن اما قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد.

تریومف تایگر 850 ماجراجویی با موتورسیکلت را دردسترس تر می نماید

موتورسواران همواره جذب سری تایگر تریومف (Triumph Tiger) که ویژه ماجراجویی است، می شوند. اما مشکل عمده محصولات این سری، گران بودن آن هاست. برای نمونه ضیمت تایگر 900 که سرآمد این سری است از 15 هزار دلار شروع می گردد. اما اکنون این شرکت از یک نمونه با قیمت مناسب تر هم رونمایی نموده تا طیف بیشتری از علاقه مندان توان استفاده از قدرت پیمایش این وسیله نقلیه دوچرخ جذاب را داشته باشند.

اما تفاوت این موتورسیکلت با مدل تایگر 900 چیست؟ در شروع تایگر 850 فقط در یک تیپ GT دردسترس است که نشان دهنده تمرکز آن به استفاده از جاده است، اما تایگر 900 در تیپ GT متمرکز بر جاده و تیپ رالی (Rally) برای بیراهه (آفرود) عرضه می گردد. همچنین نسخه 850 از موتور سه گانه 888 سی سی قدیمی استفاده می نماید در حالی که نسخه 900 دارای پیشرانه 900 سی سی به روز شده است. موضوعی که باعث می گردد قدرت 850 فقط حدود 9 اسب بخار کمتر باشد.

  • بنلی از دو مدل جدید موتورسیکلت لئونچینو رونمایی کرد

اما درحقیقت موتور عامل کاهش قیمت این وسیله نیست، بلکه این اختلاف به دلیل سیستم تعلیق و الکترونیک آن است. موتورسیکلت تریومف تایگر 850 درست مانند مدل 900 دارای یک لوله اتصال جلوی 45 میلیمتری مارزوچی (Marzocchi) است اما بر خلاف آن غیرقابل تنظیم است. همچنین در حالی که 850 اسپورت دارای ترمزهای ضدقفل است، اما از سیستم پیشرفته وابسته به شیب موتورسیکلت که در 900 وجود دارد، بهره نمی برد.

داشبورد در 850 اسپورت کمی کوچک تر و معمولی تر است و این به نوبه خود باعث نمایشگر 5 اینچی TFT رنگی می گردد، در حالی که مدل 900 دارای یک نمایشگر 7 اینچی با ویژگی های بیشتری است. هر دو مدل از سیستم گاز الکترونیکی و کشش قابل تغییر استفاده می نمایند اما مدل 800 حالت های رانندگی کمتری ارائه می دهد.

در کل برای موتورسواران نتیجه این اختلافات بین دو مدل خیلی چشمگیر نخواهد بود و مطمئنا چیزی نیست که راکب واقعا متوجه آن گردد مگر اینکه هر دو را در کنار هم براند.

بدین ترتیب تریومف تایگر 850 اسپورت گزینه ای با قیمت 11 هزار و 995 دلار جدای از قیمت لوازم چانبی و هزینه های فروشنده، گزینه ای مطلوب برای تجربه یک موتورسیکلت ماجراجویی به شمار می آید که در اواخر فوریه 2021 (اوایل اسفند) دردسترس مشتریان خواهد بود.

  • با این موتورسیکلت هیچ وقت زمین نمی خورید

عکس کاور: موتورسیکلت تریومف تایگر 850

Credit: Triumph

منبع: Road Show

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1334

به "تریومف تایگر 850 ماجراجویی با موتورسیکلت را دردسترس تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریومف تایگر 850 ماجراجویی با موتورسیکلت را دردسترس تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید