بلاتکلیفی 3 هزار ورزشکار استان کرمان در زمینه مسائل حقوقی و قانونی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران/کرمان معاون استاندار کرمان گفت: حدود یک هزار ورزشکار در رفسنجان و دو هزار ورزشکار در استان کرمان در خصوص مسائل حقوقی و قانونی بلاتکلیف هستند که امیدواریم پیگیری شود و به پایان برسد.

بلاتکلیفی 3 هزار ورزشکار استان کرمان در زمینه مسائل حقوقی و قانونی

محمدعلی دهقان امشب 9 آذرماه در شورای ورزش شهرستان رفسنجان با حضور معاون پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: امروز با حضور معاون وزیر ورزش در شهرستان های رفسنجان و انار طرح های مختلف افتتاح و بازدید شد.

وی اضافه کرد: امروز روز خوبی برای ورزش رفسنجان بود مجوز ورزش کانگ فوتوا 21 برای این شهرستان صادر شد.

دهقان در ادامه با اشاره به مسائل ورزشکاران استان، شرح داد: حدود یک هزار ورزشکار در رفسنجان و دو هزار ورزشکار در استان کرمان در خصوص مسائل حقوقی و قانونی بلاتکلیف هستند که امیدواریم پیگیری شود و به سرانجام برسد.

معاون استاندار کرمان گفت: سالن تختی رفسنجان نواقصی دارد که باید همت شود که ترمیم شود و ساختمان هایی به این مجموعه اضافه شود و مجموعه های دیگری هم احداث شود.

دهقان اضافه کرد: تمام مکان های ورزشی رفسنجان خصوصی است و بخش های دیگر به ساخت آنها کمک کرده اند و ورزش و جوانان چندان نقشی در سرمایه گذاری ها در این خصوص نداشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: باید بتوانیم شاخص های ورزشی را به سطح کشور برسانیم و کمبودهای امکانات ورزشی جبران شود تا جوانان بیشتری به سمت ورزش سوق پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 665

به "بلاتکلیفی 3 هزار ورزشکار استان کرمان در زمینه مسائل حقوقی و قانونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی 3 هزار ورزشکار استان کرمان در زمینه مسائل حقوقی و قانونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید