با درایت کالدرون قهرمان نیم فصل شدیم، همیشه با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مدافع پرسپولیس گفت: از روز اول با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردم؛ آمدم که خیلی چیزها را ثابت کنم.

با درایت کالدرون قهرمان نیم فصل شدیم، همیشه با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردم

به گزارش، محمدحسین کنعانی زادگان در گفت وگویی درباره قهرمانی نیم فصل، عملکردش در تیم و بازی های مهم پرسپولیس در ادامه فصل صحبت کرد:

خیلی خرسندم که به خانه برگشتم. اول فصل هم گفته بودم که واقعا دوست دارم به پرسپولیس برگردم و اتفاقات تلخی که قبلا افتاده بود را جبران کنم. به همین خاطر از روز اول با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردم. قبل از شروع فصل هم گفتم که در ایران به هیچ تیمی جز پرسپولیس فکر نمی کنم و آمدم که خیلی چیز ها را ثابت کنم. به نظر خودم توانستم علاقه ای که به پرسپولیس و هوادارانش دارم را با تلاش زیاد در نیم فصل اول ثابت کنم.

وقتی به پرسپولیس برگشتم می دانستم که به تیمی آمده ام که چند سال بهترین خط دفاع ایران را داشته و توانسته سه سال پشت سر هم قهرمان شود. می دانستم که در ترکیب ثابت قرار دریافت کار سختی است. البته من وقتی به پرسپولیس آمدم ملی پوش بودم. خیلی تلاش کردم، من بعد از تمرین صبح هر روز عصر دوباره تمرین می کردم و خوشبختانه توانستم در نیم فصل اول توانایی هایم را ثابت کنم. خرسندم که کادر فنی هم به من فرصت داد و توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم. یک گل زدم و حتی می توانستم گل های بیشتری هم بزنم و خدا را شکر می کنم که در خاتمه نیم فصل اول توانستیم بهترین خط دفاع لیگ شویم.

زمانی که می خواستم به پرسپولیس بیایم می دانستم جلال و شجاع بهترین های لیگ در چند سال اخیر بوده اند و این را با قهرمانی هایشان ثابت کردند. اول باید این را بگویم که خیلی خرسندم که با بازی کردن کنار این دو نفر به تجربیاتم اضافه می شود. من سنم از آن ها خیلی کمتر است و تازه وارد بیست و شش سالگی شده ام. کنار آن ها روز به روز چیز های بیشتری یاد می گیرم. هر کدامشان مهره های تاثیرگذاری در تیم هستند و هر کسی که سرمربی تیم صلاح بداند به میدان می رود. من هم چه در زمین باشم چه روی نیمکت از تصمیم کادر فنی تبعیت می کنم.

ما فصل را در شرایطی شروع کردیم که تیم اسکلت فصل قبل خود را حفظ کرده بود و چند بازیکن خوب هم اضافه شده بودند. طبیعتا با حضور مربی جدید کارمان در بازی های اول سخت بود و تا بخواهیم با تفکرات و سیستم مربی جدید وفق پیدا کنیم زمان می برد. خود کالدرون هم صبح تا شب کار می کرد و تلاش زیادی داشت تا این هماهنگی در تیم ایجاد شود. کم کم تیم شرایط خوبی پیدا کرد. انصافا در بازی هایی که باختیم هم حقمان شکست نبود از جمله بازی مقابل پدیده که خیلی خوب بازی کردیم، ولی بدشانسی آوردیم. خوشبختانه توانستیم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان قهرمان نیم فصل شویم. در ابتدای نیم فصل دوم هم بازی های خیلی سختی پیش رو داریم و باید هر سه چهار روز یک بار به میدان برویم. امیدوارم که تیم با آمادگی کامل در این بازی ها حاضر شود و هیچ بازیکن مصدومی نداشته باشیم. ما در لیگ با مدعیان بازی داریم و بعد از آن هم در آسیا باید با تیم های سرسختی مثل الدحیل که خودشان را با بازیکنان لیگ های اروپایی تقویت کرده اند بازی کنیم. کارمان خیلی سخت تر است، اما ان شاءالله بتوانیم از این بازی ها دست پر بیرون بیاییم و هواداران را خرسند کنیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 788

به "با درایت کالدرون قهرمان نیم فصل شدیم، همیشه با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با درایت کالدرون قهرمان نیم فصل شدیم، همیشه با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید