مجیدی: مربی پیشین تیم ملی ایتالیا تا خاتمه فصل میهمان من خواهد بود، اجازه نمی دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه گردد، محکوم به برد در دربی هستیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر محکوم به کسب سه امتیاز ملاقات مقابل پرسپولیس است.

مجیدی: مربی پیشین تیم ملی ایتالیا تا خاتمه فصل میهمان من خواهد بود، اجازه نمی دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه گردد، محکوم به برد در دربی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود به اینکه از مسابقات آسیایی آمده و خسته بودیم، بازیکنان ما در ملاقات مقابل ذوب آهن خیلی خوب بازی کردند و هفت هشت موقعیت گلزنی داشتیم. باور کنید اگر دو سه فرصت ما تبدیل به گل شده بودند، الان همه به به و چه چه می کردند.

وی با اشاره به موقعیت های گلزنی ذوب آهن بیان نمود: ذوب آهن تنها دو توپ از نیمه زمین به این سمت آورد که هر دو توپ گل شد. این ها اتفاقات فوتبال است و حالا تمام تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس گذاشته ایم. ان شاءالله بازی خوبی و در خور نام استقلال ارائه کنیم.

سرمربی استقلال با یادآوری اینکه دربی همواره برای بازیکنان، مربیان و طرفداران حساس است، توضیح داد: با توجه به شرایط جدول، برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در دربی هستیم. به تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم احترام می گذارم و معتقدم عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، اما به بازیکنانم گفتم جز برد به چیز دیگری فکر ننمایند.

مجیدی در مورد غایبان استقلال برای دربی گفت: تنها مصدوم ما متین کریم زاده است که به این مسابقه نمی رسد. آرش رضاوند هم سه کارته است.

وی در مورد بیانیه باشگاه استقلال و اینکه این باشگاه بیان کرد باید اجازه داد داور کار خودش را در دربی انجام دهد، گفت: درباره داوری صحبت نمی کنم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا سورپرایز ویژه ای برای دربی دارد یا خیر، گفت: چیز خاصی نیست.

سرمربی استقلال درباره اینکه واکنش تندی به سؤال یک خبرنگار راجع به لیست بازیکنان مدنظرش برای تمدید قرارداد نشان داده بود، گفت: این همه تیم در لیگ برتر وجود دارد. پرسپولیس یا سپاهان نمی خواهند با بازیکنی تمدید نمایند و لیست خروجی ندارند؟ این صحبت ها فقط برای باشگاه استقلال است. متأسفانه استقلال در دو سال گذشته بر اساس تفکرات مربی بسته نشده و در این دو سال، بدون سرمربی بسته شده است.

مجیدی در ادامه بیان نمود: به طرفداران قول می دهم اجازه نمی دهم اتفاقات دو سال گذشته رخ دهد و بازیکنی از استقلال جدا شود. قرارداد چند بازیکن در سرانجام فصل به سرانجام می رسد که با آنها صحبت کردیم و قراردادشان را پیش از سرانجام لیگ تمدید می کنیم. چند بازیکن را هم در تیم های دیگر مدنظر دارم که خودم با آنها صحبت می کنم و پس از موافقت، آنها را برای عقد قرارداد در اختیار باشگاه قرار می دهم.

وی در مورد پیشنهاد خارجی بازیکنان استقلال توضیح داد: درباره پیشنهاد خارجی باید بگویم هر بازیکن شرایط حرفه ای خودش را دارد، اما در کل اجازه نمی دهم بازیکنی از تیم خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جدایی فراز کمالوند هم گفت: کمالوند خیلی لطف کرد و به استقلال تشریف آورد. خودش دوست داشت که به تیم بیاید و به عنوان مشاور کنار من بود. کمالوند زحمات زیادی برای استقلال کشید و سپس پیشنهاد بسیار خوبی دریافت کرد که اجازه دادم از جمع ما جدا شود.

مجیدی درباره جانشین کمالوند گفت: در ابتدای مربیگری خودم هستم و دوست دارم یاد بگیرم. مشاوران بسیار خوبی دارم و دوست عزیزی که در مسابقات آسیایی هم از او مشاوره گرفتم، سال ها در سری A به عنوان یاری مربی فعالیت نموده و روی نیمکت تیم ملی ایتالیا هم نشسته است. او ان شاءالله هفته آینده و پس از تزریق واکسن کرونا به ایران می آید و تا سرانجام لیگ میهمان من خواهد بود.

وی در مورد نام عضو جدید کادر فنی استقلال و سمت او بیان نمود: هر وقت به ایران بیاید، او را می بینید. وی تا سرانجام فصل مشاور من خواهد بود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه این ترس وجود دارد که دربی بازی بی کیفیت و با تساوی بدون گل از آب دربیاید، توضیح داد: فکر می کنم طرفداران بازی زیبایی ببینند. پرسپولیس بازیکنان و شرایط خیلی خوبی دارد و ما هم انگیزه بسیار بالایی داریم. طرفداران منتظر این بازی هستند تا با نتیجه ای که می گیریم، در کورس قهرمانی بمانیم و سپس خودمان را برای جام حذفی آماده کنیم.

پس از اشاره یک خبرنگار به شرایط مدیریتی استقلال در سال های گذشته و سؤال او در مورد تعامل مدیران فعلی باشگاه با مجیدی، وی گفت: با عرض تأسف باید بگویم برای باشگاه بزرگی چون استقلال، جای تأسف است که تیم دو سال بدون نظر سرمربی بسته شده است. فصل گذشته من سرمربی استقلال بودم، اما بازیکنانی از سایر تیم ها که در لیست من نبودند، با من تماس می گرفتند و می گفتند از باشگاه استقلال با ما صحبت شده است.

مجیدی در ادامه گفت: اجازه نمی دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه شود. به طرفداران قول می دهم تیمی برای فصل بعد می بیندم که آنها کِیف نمایند و همان بازی هجومی مورد علاقه خود را از استقلال ببینند.

وی درباره رعایت نظم و انضباط در استقلال و نیز کنار گذاشتن محمد دانشگر گفت: اینجا باشگاه استقلال است و فرهنگ و ساختار آن تعیین است. به بازیکنان هم گفتم کسی که ادب و احترام را رعایت نکند، جایی در تیم من ندارد. اول ادب و احترام، بعد مسائل فنی. دانشگر هم به اشتباهش پی برد و این اشتباه را دیگر انجام نمی دهد. او از لحاظ فنی یکی از بهترین مدافعان ایران است. از لحاظ شخصی خوشحالم که دانشگر بازمی شود و به استقلال یاری می نماید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا عدد جدیدی پس از این دربی خلق می شود یا خیر، با خنده گفت: آن موضوع برای جوانی های ما بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1647

به "مجیدی: مربی پیشین تیم ملی ایتالیا تا خاتمه فصل میهمان من خواهد بود، اجازه نمی دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه گردد، محکوم به برد در دربی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: مربی پیشین تیم ملی ایتالیا تا خاتمه فصل میهمان من خواهد بود، اجازه نمی دهم یک پشه اضافی وارد باشگاه گردد، محکوم به برد در دربی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید