تازه ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی، صعود پرسپولیس و سقوط استقلال

به گزارش وبلاگ مجله پریها، در تازه ترین رده بندی تیم های فوتبال باشگاهی، پرسپولیس ایران به رتبه 84 دنیا صعود کرد.

تازه ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی، صعود پرسپولیس و سقوط استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (20 مهر) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه های ایران نهاده شد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران همچنان با 1635 امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رتبه سوم قاره کهن ایستاده است. تیم یحیی گل محمدی در سطح دنیای هم در مقایسه با رده بندی قبلی 2 پله صعود نموده و در رتبه 84 دنیا نهاده شده است.

تیم فوتبال استقلال با 1526 امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران واقع شده است. تیم فرهاد مجیدی در قاره آسیا هم همچنان در رتبه دوازدهم است و در سطح دنیای با 4 پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده 234 جای گرفته است.

تیم فوتبال سپاهان با 1520 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی در رتبه 14 آسیا واقع شده است. طلایی پوشان اصفهان در سطح دنیای در مقایسه با هفته گذشته با یک پله سقوط در رتبه 248 نهاده شده اند.

در این رده بندی تیم های تراکتور، فولاد، شهر خودرو و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه های چهارم تا هفتم فوتبال ایران جای گرفته اند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی 4 تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1701 امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی 1641 امتیازی در رتبه دوم جای دارد.

پس از تیم رده سومی پرسپولیس، تیم چونبوک موتورز کره جنوبی با 1624 امتیاز در رتبه چهارم قاره کهن واقع شده است. اولسان هیوندای کره جنوبی با 1613 امتیاز به رتبه پنجم صعود نموده و جای الدحیل قطر را گرفته است.

در رده بندی دنیای هم صندلی 10 تیم اول جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با 2058 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، تیم منچسترسیتی با 1973 امتیاز در رتبه دوم جای گرفته است. لیورپول انگلیس با 1951 در رتبه سوم نهاده شده است. چلسی و اینترمیلان با امتیاز مشابه 1938 به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم بهترین تیم های باشگاهی دنیا قرار دارند.

بر اساس این رده بندی بارسلونا هم همچنان در رتبه هفدهم دنیا واقع شده است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

لیورپول

چلسی

اینتر میلان

رئال مادرید

پاری سن ژرمن

ناپولی

آژاکس

اتلتیکومادرید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1843

به "تازه ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی، صعود پرسپولیس و سقوط استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین رنکینگ جهانی فوتبال باشگاهی، صعود پرسپولیس و سقوط استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید