تصویر معروف اشک های مدیر عربستانی را کنار تیر دروازه ببینید، فوتبال همواره روی خوش ندارد!

به گزارش وبلاگ مجله پریها، یک روز النصر عربستان مقابل پرسپولیس بازنده شد و زانوی غم بغل گرفت؛ امروز نماینده فوتبال ایران بابت شکست تحقیرآمیز برابر الهلال همین حال و روز را دارد.

تصویر معروف اشک های مدیر عربستانی را کنار تیر دروازه ببینید، فوتبال همواره روی خوش ندارد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فصل گذشته پرسپولیس پیروز شده بود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان را شکست دهد و برای دومین بار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا گردد.

پس از این ملاقات مدیر تیم فوتبال النصر عربستان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کنار تیر دروازه نشست؛ عکس را ببینید تا متوجه حال و روز او شوید.

فوتبال همین است که هست؛ هیچ تیمی در هیچ کجای جهان همواره حال خوش ندارد. پرسپولیس و سایر نمایندگان ایران در آسیا نیز چنین هستند. اصلا وقتی تیم های ژاپنی، کره ای و حتی عربی در لیگ قهرمانان آسیا جام گرفته اند و ما هرگز به چنین افتخاری دست پیدا نکرده ایم معنایش چیست؟

این شکست های حقارت بار و لت و پار شدن ما مقابل الهلال؛ اتفاقاتی هستند در امتداد تمام مسائل طولانی و لاینحل فوتبال ایران. فوتبالی که نه در جام ملت های آسیا پیروز می گردد و حسرتی 40 ساله را بر تحمل می نماید؛ نه در لیگ قهرمانان آسیا عاقبت به خیر می گردد. چند صعود تیم های ایرانی به ملاقات فینال، حتی منجر به یک قهرمانی نیز نشده است.

این عکس را ببینیم تا یادمان باشد فوتبال است و هزار اتفاق ...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1864

به "تصویر معروف اشک های مدیر عربستانی را کنار تیر دروازه ببینید، فوتبال همواره روی خوش ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر معروف اشک های مدیر عربستانی را کنار تیر دروازه ببینید، فوتبال همواره روی خوش ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید