ارزیابی پایانی از نخستین ترم غیرحضوری در دانشگاه ها، شرایط آموزشی، رفاهی و پژوهشی در دومین ترم مجازی ارتقا می یابد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، نیم سال تحصیلی مهر 99 به شکل تلفیق حضوری و مجازی برگزار می گردد، یک مقام مسئول در وزارت علوم می گوید: قطعا شاهد مدیریت بهتری در شرایط آموزشی، رفاهی و پژوهشی در ترم آینده خواهیم بود.

ارزیابی پایانی از نخستین ترم غیرحضوری در دانشگاه ها، شرایط آموزشی، رفاهی و پژوهشی در دومین ترم مجازی ارتقا می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علیرضا عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره ارزیابی پایانی از نخستین ترم مجازی در دانشگاه ها و آماده شدن دانشگاه ها برای شروع ترم جدید تحصیلی، اظهارداشت: چالش و تجربه های دانشگاه ها در نخستین ترم کرونایی توسط دانشگاه ها به اشتراک گذاشته شد و کوشش شد تا با هم افزایی دستاوردها، دانشگاه ها برای شروع ترم مهرماه آماده شوند.

وی گفت: در نیم سال دوم سال جاری، دانشگاه ها بدون تجربه قبلی و آمادگی پیشین وارد شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا شدند و با تجربه ای که در این ترم به دست آمده، قطعا در ترم آینده شرایط از هر نظر بهتر خواهد بود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: با تجربه ای که در ترم بهمن به دست آمد قطعا شاهد مدیریت بهتری در امور کلاس های آموزشی، خوابگاه، تغذیه، کلاس های عملی و پژوهش های تحصیلات تکمیلی در ترم مهر دانشگاه ها خواهیم بود.

عبداللهی نژاد گفت: نیم سال تحصیلی آینده قرار است به شکل تلفیق حضوری و مجازی برگزار گردد و ترم تحصیلی جدید هم تقریبا از نیمه شهریور ماه شروع خواهد شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1157

به "ارزیابی پایانی از نخستین ترم غیرحضوری در دانشگاه ها، شرایط آموزشی، رفاهی و پژوهشی در دومین ترم مجازی ارتقا می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی پایانی از نخستین ترم غیرحضوری در دانشگاه ها، شرایط آموزشی، رفاهی و پژوهشی در دومین ترم مجازی ارتقا می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید