ارتقای اینترنت خانگی به 16 مگ تا خاتمه اردیبهشت

به گزارش وبلاگ مجله پریها، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارتقای سرعت اینترنت خانگی به 16 مگابیت برثانیه تا سرانجام اردیبهشت اطلاع داد.

ارتقای اینترنت خانگی به 16 مگ تا خاتمه اردیبهشت

به گزارش خبرنگاران، شیوع کرونا در کشور منجر به قرنطینه اختیاری افراد شده و در این میان مصرف اینترنت به عنوان راهی برای گذراندن اوقات فراغت، استفاده از روش های دورکاری و آموزش مجازی افزایش یافته است. البته سرعت و کیفیت اینترنت هم از مواردی است که همیشه دغدغه کاربران بوده و در این شرایط همه نیازمند کیفیت مناسب برای فعالیت های اینترنتی خود هستند.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- برای تسهیل شرایط دورکاری کارمندان، آموزش مجازی دانش آموزان و دانشجویان و همچنین به دلیل افزایش مصرف کاربران از اینترنت، دستور به فعال کردن بسته های 100 گیگابایتی اینترنت برای تمامی کاربران ثابت داد و همچنین بعضی از سریال ها و فیلم های تلویزیون های اینترنتی را رایگان کرد.

او همچنین درباره فراهم بودن امکان آموزش از راه دور نیز گفته بود که با توجه به احتمال مدارس و دانشگاه ها و شرایط ایجادشده، با همکاری وزارت علوم و آموزش و پرورش، امکانات ویژه ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم شده تا میلیون ها دانش آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی در جدیدترین توییت خود نوشت: با شروع مجدد کلاس های مجازی مدارس و دانشگاه ها، به شرکت های اینترنت خانگی ابلاغ کردیم که تا سرانجام اردیبهشت سرعت همه مشترکین خود را رایگان به 16مگابیت ارتقا دهند.

او همچنین با بیان اینکه این دستورالعمل ساعتی قبل در بیشتر این شرکت ها اجرایی شده، از رشد هفت درصدی متوسط مجموع پهنای باند اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 947

به "ارتقای اینترنت خانگی به 16 مگ تا خاتمه اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای اینترنت خانگی به 16 مگ تا خاتمه اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید