آغاز اردوهای تیم ملی کاراته در غیاب هروی، استعفای سرمربی جدی شد!

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، هفتمین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته در سال 2019 جمعه هفته جاری به میزبانی اسپانیا در شهر مادرید آغاز خواهد شد.

آغاز اردوهای تیم ملی کاراته در غیاب هروی، استعفای سرمربی جدی شد!

در حالی که تیم ملی کاراته کشورمان قرار است ساعت 12:30 سه شنبه پنجم آذرماه تهران را به مقصد اسپانیا ترک کند، تمرینات تیم ملی از امروز برای حضور در این مسابقات در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در این تمرین، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسکری، صالح اباذری، علی اصغر آسیابری و میلاد بهمنی زیر نظر حسن روحانی تمرینات خود را آغاز کردند که نعیما خواجوی مربی بدنساز تیم ملی نیز نحوه کار ملی پوشان را زیر نظر داشت.

نکته مهم و شاخص تمرینات، غیبت سرمربی تیم ملی در کنار ملی پوشان بود.

انتشار اخباری مبنی بر بازگشت دبیر سابق فدراسیون کاراته به پست قبلی خود، بروز چنین خبری را در اردوی تیم ملی مطرح کرده بود.

شنیده ها حاکی از آن است که اشرف امینی مدیر تیم های ملی بانوان نیز استعفا داده است.

در حالی که تیم ملی در مسابقات اخیر زیر نظر شهرام هروی نتایج بسیار خوبی کسب کرده و در فاصله 48 ساعت به اعزام تیم به آخرین مرحله رقابت های کاراته وان در سال جاری میلادی بروز چنین شایعاتی بیشتر به ضربه زدن به تیم ملی در راستا کسب سهمیه المپیک می ماند و بس که امیدواریم مسئولان فدراسیون بهترین تصمیم را برای حفظ بهترین سرمربی تیم ملی در سال های اخیر اتخاذ نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 650

به "آغاز اردوهای تیم ملی کاراته در غیاب هروی، استعفای سرمربی جدی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز اردوهای تیم ملی کاراته در غیاب هروی، استعفای سرمربی جدی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید