شهرام هروی: قول ها عملی گردد کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست، از تجارب رشته های موفق المپیکی استفاده می کنیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته گفت: اگر قول های داده شده عملی و دغدغه بچه ها رفع گردد کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست.

شهرام هروی: قول ها عملی گردد کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست، از تجارب رشته های موفق المپیکی استفاده می کنیم

شهرام هروی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته را در هفته گذشته به صورت منجسم تر پیگیری کردیم. با حضور در مسابقات کاراته وان ترکیه، مسابقات دانشجویان دنیا، مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و مسابقات دنیای اسپانیا یک سال بسیار سخت را تا به امروز سپری کردیم.

وی توضیح داد: هر کدام از این مسابقات در صندلی خود از اهمیت زیادی برای جامعه کاراته و ورزش کشور برخوردار بود و خدا را شکر تیم ملی کاراته نیز سربلند از این میادین بیرون آمد، اما هنوز ماراتن کاراته در امسال تمام نشده است. تا انتها امسال همچنان دو مرحله لیگ دنیای کاراته و یک مرحله کاراته وان را در پیش داریم و به همین جهت باید با شرایط آرمانی در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته مطرح کرد: بازیکنان نیز بعد از حضور در مسابقات متعدد خستگی هایی دارند و باید به گونه ای آنها را مدیریت کنیم تا از کاراته و مسابقات دلزده نشوند. خدا را شکر بازیکنان ما باتجربه هستند و شرایط آنها نیز در حال حاضر خوب است و امیدوارم در مسابقات انتهای سال هم حضور خوبی داشته باشیم. کسب سهمیه المپیک شرایط ویژه ای دارد و باید در سال 2019 در 7 مرحله لیگ دنیای کاراته، چهار مسابقه کاراته وان سری A و مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم تا به امید خدا در انتها بتوانیم کسب سهمیه کنیم و برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.

هروی در خصوص نشست مسئولان فدراسیون کاراته با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از این بابت که وزیر ورزش، رشته های کشتی و کاراته را بخت اول کسب مدال در المپیک 2020 مطرح کرد، جای خوشحالی داشت. این موضوع برای جامعه کاراته با توجه به اولین حضور خود در المپیک جای افتخار زیادی دارد. نتایج و موفقیت های کاراته در تمامی رده های سنی باعث این شده است تا دید وزارت ورزش و کمیته المپیک به کاراته ایران بسیار خوب باشد.

وی تاکید نمود: قطعا اگر شرایط ویژه ای که قول آن را به ما دادند، مهیا گردد و دغدغه های بازیکنان از بین برود، جواب قول های عمل شده را با مدال های خوشرنگ در المپیک می دهیم. کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست و کاراته نشان داده است که در شرایط خاص بهترین مدال ها را کسب کند. المپیک نیز شرایط خاص خود را دارد و قطعا ما از تجارب رشته های کشتی، تکواندو و وزنه برداری که از ما قدیمی تر هستند استفاده خواهیم کرد تا با دید باز در المپیک توکیو حضور داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در انتها در خصوص اضافه شدن سیدمحمد حسینی به کادرفنی تیم ملی اعلام کرد: ابتدا باید تشکر ویژه ای از نعیما خواجوی داشته باشم که در قهرمانی های ما نقش ویژه ای داشتند و امیدوارم هر جا هستند موفق باشند. خواجوی مربی بزرگی است و افتخار این را داشتیم که یک سال در کنار هم باشیم. یک خوشامد ویژه نیز به سیدمحمد حسینی می گویم که اثرات پررنگ حضور او همیشه در تیم ملی پابرجا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 208

به "شهرام هروی: قول ها عملی گردد کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست، از تجارب رشته های موفق المپیکی استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرام هروی: قول ها عملی گردد کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست، از تجارب رشته های موفق المپیکی استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید