تور سفر به ترکیه: زنگ سرگرمی نماینده ایران در جشنواره سقاریه ترکیه

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تهران (پانا) - زنگ سرگرمی به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد، در چهل و ششمین حضور جهانی، به بخش مسابقه آثار داستانی هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سقاریه ترکیه راه یافت.

تور سفر به ترکیه: زنگ سرگرمی نماینده ایران در جشنواره سقاریه ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور سفر به ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

امروز، 22 مهر (14 اکتبر میلادی)، هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سقاریه در ترکیه به کار خود خاتمه می دهد و فیلم کوتاه زنگ سرگرمی از ایران در میان نه نامزد نهایی آثار کوتاه داستانی برای کسب جایزه جشنواره در این بخش با با آثاری از روسیه، یونان، ترکیه، ایالات متحده آمریکا، اسلوونی و مکزیک رقابت می نماید.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سقاریه (Sakarya International Short Film Festival) در سال 1394 (2015 میلادی) به وسیله دانشکده ارتباطات دانشگاه سقاریه (SAU) شروع به کار کرد. این جشنواره در ابتدا با نام کدوحلوای طلایی (Golden Pumpkin) برگزار گردید و از دوره پنجم برگزاری این رویداد به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سقاریه تغییر نام داد تا با شهر سقاریه شناخته گردد و به توسعه فرهنگی این شهر یاری کند.

فیلم کوتاه زنگ سرگرمی (The Recess) برگرفته از یک ماجرای واقعی است و قصه یک دختر دبیرستانی را روایت می نماید که می خواهد در طول زنگ سرگرمی و با یاریِ سه دوست خود مخفیانه از مدرسه خارج گردد و برای تماشای مسابقه فوتبال در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به استادیوم آزادی برود.

زنگ سرگرمی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد فراوری شده و محصول شمید فیلم است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1846

به "تور سفر به ترکیه: زنگ سرگرمی نماینده ایران در جشنواره سقاریه ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سفر به ترکیه: زنگ سرگرمی نماینده ایران در جشنواره سقاریه ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید