چرا صنعت نفت فقط یکبار برنده شده؟ ، سرجیو، سرمربی تساوی ها

به گزارش وبلاگ مجله پریها، امتیازها و شرایط نشان می دهد نفت با وجود اینکه تغییرات زیادی در ترکیب تیم و کادرفنی داشته از نظر نتیجه تغییر زیادی نکرده باشد.

چرا صنعت نفت فقط یکبار برنده شده؟ ، سرجیو، سرمربی تساوی ها

به گزارش خبرنگاران ، پائولو سرجیو سرمربی 50 ساله و پرتغالی صنعت نفت سال جاری نتایج بدی با این تیم نگرفته است و حریفان صنعت نفت معتقد هستند که این تیم نمایش فنی خوبی در زمین دارد. او رابطه خیلی خوبی با بازیکنان تیم دارد و گفته می گردد تمام وقت درحال طراحی تمرین برای بازیکنان است. او تغییراتی را هم در سبک و ترکیب بازی صنعت نفت به وجود آورد اما امتیازها و شرایط نشان می دهد نفت با وجود اینکه تغییرات زیادی در ترکیب تیم و کادرفنی داشته از نظر نتیجه تغییر زیادی ننموده باشد.

پائولو سرجیو با نفت از ده بازی 7 مساوی، 1 برد و 2 باخت به دست آورده است. البته او در جام حذفی دو برد کسب نموده و تیمش الان در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارد. او در سال 2016 در یازده بازی که راهنمایی تیم فجیره را در فوتبال امارات به عهده داشت 5 مساوی و 6 باخت به دست آورد و در هیچ مسابقه ای برنده نشد. سرجیو همچنین در فصل 2014،2015 در تیم آکادمیکا در 26 بازی 3 برد ،11 باخت و البته 12 مساوی به دست آورد.

180 - 9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 159

به "چرا صنعت نفت فقط یکبار برنده شده؟ ، سرجیو، سرمربی تساوی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا صنعت نفت فقط یکبار برنده شده؟ ، سرجیو، سرمربی تساوی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید