تور ارزان دبی: قاسم پور: نگران بازی با امارات نیستم، موافق اسکوچیچ نیستم اما زحماتش را منکر نمی شوم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، یک کارشناس فوتبال، امارات را جزو تیم های درجه دو یا سه آسیا ارزیابی کرد و گفت: برای ملاقات تیم ملی ایران مقابل این تیم دل نگرانی ندارم.

تور ارزان دبی: قاسم پور: نگران بازی با امارات نیستم، موافق اسکوچیچ نیستم اما زحماتش را منکر نمی شوم

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

ابراهیم قاسم پور در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تقابل تیم ملی ایران مقابل امارات و کره جنوبی اظهار کرد: ما تحت هر شرایطی در هر دو گروه قوی ترین تیم هستیم. به دلیل وجود بازیکنان باتجربه و لژیونرهای باکیفیت شرایط خوبی داریم. به نظرم مربی بیشتر به توانایی ها و خلاقیت بازیکنان اکتفا می نماید. در بازی با امارات هم فکر می کنم شرایطی که بر بازی های قبل حاکم بود، اتفاق می افتد. ما همواره تیم بهتری مقابل امارات بودیم و توانایی های ما بیشتر از این تیم است.

او درباره شرایط تیم ملی در آستانه ملاقات با امارات با توجه به جلسات تمرینی اندک تا این مسابقه گفت: شرایط ما خوب است. اگر از نظر مسائل روحی و روانی و جسمانی هم سبک و سنگین کنیم، همه چیز به نفع ما است و اگر اتفاق خاصی نیفتد این ملاقات را با موفقیت به خاتمه می رسانیم.

این کارشناس فوتبال درباره افت فوتبال امارات در مدت زمان اخیر و شکست مقابل تیم هایی مانند ویتنام، تایلند، بحرین و ... اظهار کرد: امارات از نظر نیروی انسانی، بضاعت فنی و خلاقیت بازیکنان در مضیقه است. امارات جمعیت چندانی هم ندارد. اگر چه هزینه های مختلفی کردند و گهگاه به طور جرقه ای یکی، دو بازیکن خوب هم پرورش می دهند اما همواره جزو تیم های درجه دو و سه آسیا بوده اند و نمی توان خیلی روی این تیم حساب باز کرد. نتایج این تیم جلوی تیم های ضعف تر هم چشم گیر نیست. به طور کلی برای این بازی مسئله ای نداریم. من زیاد دل نگران نیستم.

قاسم پور درباره تقابل با کره جنوبی در تهران که روی کاغذ قوی ترین رقیب تیم ملی محسوب می شود گفت: ما تحت هر شرایطی قوی تر هستیم. فوتبال کره از نظر سرعتی افت نموده است اما فوتبال با برنامه تری را انجام می دهند. مانند ما بازیکنانی دارند که خارج از کشورشان هستند. از نظر روحی و روانی بهتر از این تیم بوده ایم چرا بیشتر بازی ها را بردیم یا مساوی کردیم. خیلی نتایج به نفع آن ها نبوده است. مضاف بر اینکه بازی در خانه خودمان است. شاید تماشاگر هم در استادیوم حضور داشته باشد. بعد مسافت و شرایط مسافرت با هواپیما هم شرایط بهتری را به نفع ما رقم می زند.

این کارشناس فوتبال درباره شرایط صعود تیم ملی به جام جهانی تاکید نمود: اتفاقاتی ممکن است در فوتبال رخ دهد که قابل پیش بینی نیست. ان شاء الله در این بازی هم فوتبال روی خوش خود را به ما نشان دهد اما شاید از معدود سال هایی است که یک میزان با استرس کمتری به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

این مربی فوتبال درباره انتقاداتش از دراگان اسکوچیچ در تیم ملی گفت: شاید خیلی ها انتقاد نمایند که من مخالف ایشان هستم. به نظرم اسکوچیچ شخصیت خوب، متین و آرامی دارد و این موضوع یک امتیاز مثبت برای ایشان است اما واقعیت این است که نمی توان نتایج کسب شده را به نام ایشان زد و باید به حساب خلاقیت و ضریب هوشی بازیکنان گذاشت.

قاسمپور اضافه کرد: از سوی دیگر مربیگری فقط تمرین دادن نیست. همین که مربی هماهنگی ایجاد کند و خوب از بازیکنانش بازی بگیرد، یک نقطه مثبت است که اسکوچیچ دارد و به قول معروف زحمات ایشان را نباید در این موفقیت ها نادیده گرفت. شاید خیلی موافق اسکوچیچ نباشم اما باید قبول کنیم زحماتی کشیده است. یک سری مسائل هم هست که در حوزه اختیارات اسکوچیچ نیست. مسائل اردو و بازی محبت آمیز به فدراسیون باز می شود. وجود لژیونرهای متعدد هم خارج از کنترل اسکوچیچ است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1831

به "تور ارزان دبی: قاسم پور: نگران بازی با امارات نیستم، موافق اسکوچیچ نیستم اما زحماتش را منکر نمی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: قاسم پور: نگران بازی با امارات نیستم، موافق اسکوچیچ نیستم اما زحماتش را منکر نمی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید