تغییرات تازه لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، روزنامه الاتحاد امارات گزارش کاملی از آخرین تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری فصل جاری و فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد. این گزارش نشان می دهد مراحل یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم به صورت تک بازی اما در یک یا دو کشور به صورت متمرکز برگزار می گردد.

تغییرات تازه لیگ قهرمانان آسیا

این روزنامه نوشت: کمیته مسابقات AFC تصمیم گرفت سیستم مراحل نهایی نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا در دورهای یک چهارم و نیمه نهایی را اصلاح کند؛ جایی که تصمیم به برگزاری این دو مرحله به شیوه متمرکز بود و یک یا دو کشور میزبان می شوند. تیم ها در مرحله یک چهارم نهایی یک مسابقه انجام می دهند و راهی مرحله بعد می شوند. برنده مرحله نیمه نهایی هم از یک مسابقه راهی فینال می گردد چون AFC زمان این مرحله از مسابقات را از 16 تا 20 اکتبر (24 الی 28 مهر) معین نموده است. در حالی که زمان ملاقات فینال در صورتی که در غرب قاره برگزار گردد، در تاریخ 23 نوامبر (2 آذر) تغییر نمی کند.

به نوشته الاتحاد، درخواست برای گرفتن میزبانی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی حداکثر اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) و به وسیله کشورهایی ارائه می گردد که در این مراحل نماینده داشته باشند.

این روزنامه اماراتی که ارتباطات قوی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد، گفت مرحله گروهی فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (سال 2022) هم به صورت متمرکز خواهد بود. زمان برگزاری این رقابت ها 11 تا 27 می 2022 (21 اردیبهشت تا 6 خرداد 1401) است.

نحوه برگزاری سایر مراحل فصل 2022 بعداً معین خواهد شد.

زمان بندی لیگ قهرمانان فصل جاری و فصل آینده در یک نگاه به این ترتیب است:

فصل 2021

یک چهارم و نیمه نهایی:

24 الی 28 مهر 1400

فینال:

2 آذر

فصل 2022

مرحله مقدماتی:

21 اردیبهشت تا 6 خرداد 1401

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1749

به "تغییرات تازه لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات تازه لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید