پاکستان اتهام حمله به پایگاه هوایی هند را تکذیب کرد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- پاکستان ادعای هند مبنی بر نقش اسلام آباد در حمله پهپادی علیه پایگاه هوایی هند در منطقه جامو و کشمیر را رد کرد.

پاکستان اتهام حمله به پایگاه هوایی هند را تکذیب کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران؛ پاکستان ادعای هند مبنی بر نقش اسلام آباد در حمله پهپادی علیه پایگاه هوایی هند در منطقه جامو و کشمیر را رد کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای بیان کرد: پاکستان قاطعانه سخنان غیرمسئولانه و گمراه کننده وزیر کشور هند در خصوص دست داشتن پاکستان در حمله هواپیما های بدون سرنشین علیه پایگاه هوایی این کشور در کشمیر را رد می نماید.

در این بیانیه آمده است: هند اجازه ندارد بدون ارائه مدرک، این چنین ادعا های جدی را علیه پاکستان مطرح کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان این ادعای هند را تلاشی بی فایده از جانب دهلی نو در راستای تبلیغات منفی علیه پاکستان توصیف و توضیح داد: هند با این دروغ ها نمی تواند توجه جامعه جهانی را از شرایط نقض حقوق بشر در کشمیر تحت کنترل این کشور سلب کند.

در این بیانیه اسم شده است: ترفند هند مبنی بر تبلیغات منفی علیه پاکستان برای همه آشکار شده از این رو دهلی نو باید این کارزار تبلیغاتی مذموم را متوقف کند.

لازم به ذکر است؛ پس از حمله پهپادی به پایگاه هوایی ارتش هند در نزدیکی مرز پاکستان، وزیر کشور هند در اظهاراتی گفته بود نمی توان نقش پاکستان را در حمله به پایگاه نیروی هوایی در جامو و کشمیر را منتفی دانست.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1729

به "پاکستان اتهام حمله به پایگاه هوایی هند را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان اتهام حمله به پایگاه هوایی هند را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید