مهلت 10 روزه هیئت اجرایی تهران برای بررسی پرونده داوطلبان شورا خبرنگاران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران: هیئت اجرایی تهران 10 روز فرصت دارد که پرونده ثبت نام کنندگان را بررسی کند.

مهلت 10 روزه هیئت اجرایی تهران برای بررسی پرونده داوطلبان شورا خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، آقای سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید از ستاد ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر، افزود: داوطلبان ثبت نام در انتخابات شورا ها که برای ثبت نام حضوری مراجعه می کنند، مدارک خود را که تحویل می دهند و فرم های ثبت نام خود و گواهی ماده 32 را پر می کنند که از مسئولان ارشد نباشند و در پایان مدارک تحصیلی شان کنترل می شود.

وی گفت: پرونده افرادی را که تائید می شوند برای هیات نظارت ارسال می کنیم و بعد از این هیات نظارت نیز 14 روز فرصت دارد که به صورت ماهیتی پرونده ها را بررسی و تایید کند.

آقامیری افزود: افرادی که برای هیات نظارت انتخاب شدند، زبده و باسابقه هستند و تمام تلاش شان برگزاری انتخابات سالم است و جهت گیری خاصی ندارند.

وی گفت: هر یک از داوطلبان اگر مدارکی دارند که می خواهند آن ها را ارائه کنند می توانند آن را به دفتر هیات نظارت که روبروی فرمانداری تهران است، بدهند و دفتر نظارت آن ها را بررسی می کند و در مهلت قانونی نتیجه را اعلام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1550

به "مهلت 10 روزه هیئت اجرایی تهران برای بررسی پرونده داوطلبان شورا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت 10 روزه هیئت اجرایی تهران برای بررسی پرونده داوطلبان شورا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید