تور آلمان: منطقه انبار Speicherstadt؛ هامبورگ

به گزارش وبلاگ مجله پریها، Speicherstadt، بزرگترین منطقه انبار در دنیا است که در هامبورگ واقع شده است و بیش از 26 هکتار مساحت داشته و متشکل از 17 مجتمع ساختمانی با 7 یا 8 طبقه و مساحت 300000 متر مربع است. در این منطقه، بیش از چند قرن است که کالاهای با ارزشی چون قهوه، کاکائو، چای، تنباکو، ادویه جات و ترشی وجود دارد و در دهه های گذشته قالی های شرقی نیز به این موارد اضافه شده است. در Speicherstadt، اتاقک های کوچکی به وسیله پل ها و جاده ها به هم متصل هستند و به عنوان دفاتر منطقه شناخته می شوند. زمانی که وارد ناحیه می شوید، ساختمان تازه نئو-گوتیک توجه شما را به خود جلب می نماید؛ چرا که در آن شاهد نمای بیرونی آن مزین به آجرهای قرمز و سفال گری های حرفه ای هستیم. گفتنی است که بگوییم از سال 1991 این منطقه مورد حفاظت بناهای تاریخی گرفته و سال گذشته میلادی نیز در میراث دنیای یونسکو ثبت شد.

تور آلمان: منطقه انبار Speicherstadt؛ هامبورگ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

با اینکه از سال 1815، هامبورگ یک عضو از کنفدراسیون آلمان و انجمن مرکزی کشورهای اروپایی است اما تا سال ها عضو اتحادیه گمرکی آلمان نبود تا اینکه در سال 1871 با تغییرات امپراطوری آلمان، هامبورگ نیز به این اتحادیه پیوست. به همین منظور منطقه انبار یا همان Speicherstadt در جهت آزادی این شهر تاسیس شد که در آن تاجران و کالاها، بدون گمرک و به راحتی می توانند وارد شوند.

منطقه انبار، طی مراحل در بین سال های 1883 و 1927 ساخته شد و امروزه دارای تعداد زیادی اداره و موزه است. باید Speicherstadt را یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها هامبورگ و آلمان دانست که تماشای جزر و مد آب های آن و یا بناهای فوق العاده آن خالی از لطف نیست. در ادامه نیز می توانید تصاویری بی نظیر از این مکان بی نظیر را مشاهده کنید:

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1946

به "تور آلمان: منطقه انبار Speicherstadt؛ هامبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: منطقه انبار Speicherstadt؛ هامبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید