معرفی هتل 4 ستاره هالیدی این در زوریخ

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هتل هالیدی این زوریخ | Holiday Inn Zürich

اگر به زوریخ سفر دارید، هتل هالیدی این زوریخ Holiday Inn Zürich با قرارگیری در اورلیکون Oerlikon یکی از برترین گزینه ها برای اقامت می باشد. این هتل 4 ستاره در کنار مرکز نمایشگاهی زوریخ و در 5 کیلومتری موزه ملی و باغ وحش واقع شده است اکنون با مجله خبرنگاران به آنالیز خصوصیات هتل هالیدی این زوریخ خواهیم پرداخت. خصوصیاتی از قبیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه تا جاذبه های زوریخ را بیان می کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره هالیدی این در زوریخ

خدمات رفاهی هتل هالیدی این زوریخ

در این هتل اینترنت وای فای و کابلی رایگان در همه نقاط هتل از جمله اتاق ها در اختیارتان قرار می گیرد. به جز این، کافی نتی با سیستم های کامپیوتری در لابی قرار داده شده است. اگر احتیاج به فکس یا فتوکپی داشتید، می توانید از این سیستم ها با پرداخت مجزا برای این منظور بهره ببرید. این هتل 4 ستاره یک مرکز تجاری 24 ساعته و 7 اتاق دیدار برای شما مهمانانی که در پی فضایی برای برگزاری جلسات کاری خود هستید فراهم می نماید. میز پذیرش خدماتی مانند انبار چمدان، تبدیل ارز و صندوق اماناتی برای مواقع ضروری در نظر گرفته است.

در زمان تحویل اتاق به هیچ وجه معطل نخواهید شد. بلیط حمل و نقل عمومی یا ورودی جاذبه های گردشگری زوریخ را می توانید از میز پذیرش بخواهید. ورود حیوانات به هتل احتیاجمند پرداخت مجزا است و خدمات پارکینگ مانند ایستگاه شارژ ماشین های برقی، پارکینگی خصوصی و پارکینگی گاراژ مانند، مهیا خواهد بود.

کارکنان هتل به 3 زبان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند. در لابی قهوه یا چای سفارش دهید و تلویزیون دیدن کنید یا از دستگاه وندینگ نوشیدنی بگیرید. تهویه مطبوع هوای سالمی را بوجود می آورد اگر چه فضایی برای افراد غیر سیگاری نیز در نظر گرفته شده است. روزنامه در استند قرار داده شده که می تواند شما را در زمان هایی که انتظار دوستانتان را می کشید، سرگرم کند.

واکس زدن کفش ها رایگان بوده اما هر آنچه که مربوط به لباس می باشد از جمله خشکشویی و اتوشویی احتیاجمند پرداخت هزینه است. برای افراد کم توان و ناتوان تمام امکانات لازمه از جمله ویلچر و میله های نگهدارنده در حمام ها موجود است. ورود به هتل هالیدی این زوریخ از ساعت 3 بعد از ظهر آغاز می گردد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. افراد زیر 18 سال باید با فردی بزرگتر، اتاقشان را تحویل بگیرند.

امکانات تفریحی هتل هالیدی این زوریخ

به جز خدمات بلیط هتل برای گشت های درون شهری، تراسی مبله شده در اختیار شما مسافران قرار می گیرد و مرکز تناسب اندامی کاملا تجهیز شده پیدا خواهید کرد که شبانه روز باز است.

رستوران هتل:

صبحانه هتل را در بوفه آن از ساعت 06:30 تا 10:00 صبح میل کنید. انواع صبحانه های گرم و سرد به همراه نوشیدنی های متنوع سرو می گردد. این هتل تنها یک رستوران داشته که تمام وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام را تهیه می نماید. به جز این می توانید در اطراف چرخی زده و رستوران ها و کافه های فراوانی پیدا کنید.

امکانات اتاق های هتل

در این ساختمان 6 طبقه 164 اتاق قرار گرفته که برای راحتی بیشتر شما مهمانان با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، تلفنی با تماس های داخلی رایگان، خدمات اتوکشی، تهویه مطبوع و امکانات ساخت چای و قهوه به شما تحویل داده می گردد. حمام ها وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان مخصوص هتل، سشوار، ترکیبی از دوش و وان و حوله دارد. دیگر امکانات اتاق ها را نام می بریم:

  • ملافه تمیز
  • ملافه های ضد آلرژی
  • منوی انتخاب بالشت
  • دستگاه تنظیم نماینده دمای اتاق
  • گاوصندوق هتلی
  • میز مطالعه
  • خدمات شبانه روزی اتاق

برای رزرو اتاق در هتل هالیدی این زوریخ سری به قسمت رزرو هتل سوئیس در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل هالیدی این زوریخ

  • اکسکیوتیو: در این اتاق یک تخت دو نفره کینگ قرار داده شده است. حمام آن دوش و وان را با هم دارد و برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • اتاق کینگ: همانطور که از اسمش پیداست یک تخت دو نفره کینگ در آن گذاشته شده و سیگار کشیدن در آن ممنوع است. دوش و وان در حمام دارد.
  • استاندارد: 2 تخت یک نفره، دوش و وان در حمام داشته و برای افراد غیر سیگاری می باشد.

در دیگر اتاق های هتل نیز کشیدن سیگار ممنوع می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف زوریخ

  • ورزشگاه هالن: این ورزشگاه به هتل آنقدر نزدیک است که احتیاج به هیچ وسیله نقلیه نداشته و به راحتی با 3 دقیقه پیاده روی به اینجا خواهید رسید.
  • تئاتر 11: این سالن تئاتر با 4 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است چرا که تنها 200 متر تا شما فاصله دارد و احتیاجی به گرفتن تاکسی و هزینه اضافه ندارید.
  • دانشگاه زوریخ: فاصله دانشگاه تا هتل، 1.5 کیلومتر است که اگر پیاده بروید حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی 5 دقیقه ای شما را به مقصد می رساند. قطار شماره 10 را نیز سوار شوید تا 23 دقیقه ای به دانشگاه برسید.
  • بیمارستان واید سیتی: تا شما 2.7 کیلومتر فاصله داشته که پیاده 40 دقیقه، با تاکسی 9 دقیقه و با قطار 69 تنها 17 دقیقه راه دارید. اگر قطار سوار شدید، باید در بین راه خط عوض نموده و سوار قطار شماره 11 شوید.
  • خیابان اوتیکر: 9 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 8 دقیقه و با قطار شماره 10 تنها 23 دقیقه راه دارید. پیاده حدود 45 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • باغ وحش زوریخ: 3.4 کیلومتر تا اقامتگاه شما فاصله دارد. با تاکسی 15 دقیقه و با مترو، 41 دقیقه ای به باغ وحش شهر می رسید.
  • پارک پلاتز اسپیتز: 3.4 کیلومتر بوده که با 7 دقیقه رانندگی از هتل به میدان و پارک خواهید رسید. اگر قطار خط 11 را سوار شوید، 21 دقیقه ای در راه خواهید بود.
  • موزه ملی سوئیس: 3.7 کیلومتر دورتر بوده و با 21 دقیقه سواری با قطار به این موزه دیدنی می رسید. تاکسی 11 دقیقه ای شما را در این محل پیاده می نماید.
  • ایستگاه متروی اصلی زوریخ: تا هتل، 3.8 کیلومتر فاصله داشته و با 11 دقیقه رانندگی به اینجا می رسید. پیاده یک ساعت راه دارید. باقطار نیز باید دو خط عوض کنید تا 10 دقیقه ای به مقصد برسید.
  • خیابان بانهوف، موزه کانسهاس زوریخ و کلیسای گراسمانستر : 4.5 کیلومتر تا شما فاصله دارند. قطار شماره 11 در مدت 30 دقیقه شما را در محل پیاده می نماید و تاکسی 13 دقیقه ای شما را می رساند.
  • میدان پاراد: تا هتل، 4.7 کیلومتر فاصله بوده که با 17 دقیقه رانندگی یا 30 دقیقه قطار سواری به آن می رسید.
  • خانه اپرای زوریخ: این خانه اپرا و سالن تا محل اقامت شما 5.2 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی تنها 17 دقیقه در راه خواهید بود. با قطار خط 11، نیز در مدت 35 دقیقه به این سالن می رسید.
  • دریاچه زوریخ: 8.2 کیلومتر است که با 48 دقیقه رانندگی خواهید رسید.
  • : 4.7 کیلومتر است که تنها 10 دقیقه تا هتل رانندگی خواهید داشت. با خطوط مترو نیز به راحتی در مدت 21 دقیقه به هتل می رسید.
  • فرودگاه باسل: 79.6 کیلومتر است که با سواری تا هتل در شهر زوریخ، یک ساعت و 25 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل هالیدی این زوریخ

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سوئیس، زوریخ 8050، والیسلن استراس

Wallisellenstrasse 48, 8050 Zürich, Switzerland

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2032

به "معرفی هتل 4 ستاره هالیدی این در زوریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره هالیدی این در زوریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید