تور گوانجو لحظه آخری: معرفی صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی گوانجو

به گزارش وبلاگ مجله پریها، نمایشگاه بین المللی سفر گوانجو با شرکت کشورهای مختلف از جمله ایران در شهر گوانجوی چین برپا شد و در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت توریسم نهاده شد.

تور گوانجو لحظه آخری: معرفی صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی گوانجو

با تور گوانجو لحظه آخری یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

نمایشگاه بین المللی سفر گوانجو که همه ساله با هدف تقویت و توسعه صنعت گردشگری برگزار می گردد، فرصت مناسبی ایجاد کرد تا شرکت کنندگان با جاذبه های گردشگری کشورمان آشنا شوند.

میزبانی این نمایشگاه سه روزه را که روز گذشته سرانجام یافت، اداره توریسم گوانجو و شرکت نمایشگاه های هانوفر میلان (شانگهای) بر عهده داشتند و در مرکز نمایشگاه های واردات و صادرات چین موسوم به پاجو برپا بود.

در مدت برپایی این نمایشگاه، نمایندگان کشورمان در مکانی که با همکاری سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اختیار آنان قرار داده شد، آخرین دستاوردها، خدمات و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه بعلاوه خدمات بخش ها و ساختارهای مختلف صنعت گردشگری از جمله خطوط هوایی، آژانس ها، هتل ها و موسسات آموزشی مرتبط، در36 متر مربع فضای نمایشگاهی معرفی شده است.

نمایشگاه بین المللی سفر گوانجو با سابقه 23 سال، از جمله نمایشگاه های شناخته شده چین در حوزه گردشگری و یکی از بازارهای بین المللی معتبر در صنعت توریسم محسوب می گردد که در فضایی بالغ بر 20 هزار متر مربع برگزار می گردد.

برپایی این اجتماع بزرگ که همه ساله در نیمه اول اسفند ماه صورت می گیرد، می تواند فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشورمان باشد.

شناساندن توانمندی ها و پتانسیل های گردشگری و بعلاوه فراهم آوردن بستری مناسب برای آشنایی کشورها با جاذبه های توریستی یکدیگر، از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

در نمایشگاه سال جاری بالغ بر 700 غرفه دایر شد و بیش از 40 کشور نیز در آن شرکت کردند.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1996

به "تور گوانجو لحظه آخری: معرفی صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گوانجو لحظه آخری: معرفی صنعت گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید