مسابقه مجازی یه لقمه سفر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علی باقر نعمتی زرگران از برگزاری مسابقه مجازی یه لقمه سفر به عنوان پلی به سوی شرکت در جشنواره مشارکت ملی گردشگری یاد کرد و گفت: شرکت کنندگان این رقابت پس از انعکاس تجربه های کسب شده حین سفر در قالب عکس و به اشتراک گذاشتن آنها در مسابقه یه لقمه سفر، از سوی کارشناسان دبیرخانه جهت شرکت در جشنواره مشارکت ملی گردشگری راهنمایی می شوند.

مسابقه مجازی یه لقمه سفر برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی تورنتو پاییز 99 هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری اضافه کرد: از علاقمندان به سفر دعوت می شود با خلاقیت و ذوق هنری، عکس های ثبت شده از لحظات سفر خود را با نماد #یه-لقمه-سفر برای شرکت در مسابقه اینستاگرامی آماده کنند تا پس از سنجش در این رقابت فرصت مضاعف شرکت در جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد همدلی و همزبانی نیز برای آنها مهیا شود.

دبیر دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری اعلام کرد: شرکت کنندگان پس از بارگذاری عکس مورد نظر ضروری است تا 29 شهریور ماه امسال با متوجه ساختن - mention - 10 نفر از دوستانشان در زیر آخرین عکس اینستاگرام جشنواره با شناسه @Iran.Tourism.Fest آنها را به یه لقمه سفر دعوت کنند تا با اشتراک آثار خود لحظات سفرشان را ماندگار کنند.

وی همچنین با ارائه شرحات تکمیلی درباره بارگذاری عکس جهت شرکت در مسابقه مذکور گفت: این امر به دو شیوه انتقال مستقیم عکس مورد نظر به اینستاگرام جشنواره به شناسه @Iran.Tourism.Festو ارسال عکس به تلگرام جشنواره به نشانی telegram.me/IranTourismFest امکانپذیر است.

نعمتی زرگران با شرح اینکه این مسابقه به طور جانبی در راستای برنامه های مربوط به بزرگداشت روز جهانی گردشگری برگزار می شود اظهار کرد: علاقمندان علاوه بر شرکت در مسابقه یه لقمه سفر می توانند با ارسال عکس، فیلم کوتاه 60 ثانیه ای، ایده نو در زمینه طراحی کمپین تبلیغاتی به وسیله شبکه های اجتماعی و خاطره نویسی در جشنواره مشارکت ملی گردشگری نیز شرکت کننذ.

وی اعلام کرد: در جشنواره مشارکت ملی که از تاریخ 2 تا 5 مهر برگزار می شود به سه نفر برگزیده در هر چهار حوزه یاد شده که آثارشان را تا 15 شهریور به دبیرخانه جشنواره به آدرس irantourismfestival2.com ارسال کنند علاوه بر تندیس جشنواره و لوح افتخار از 5 تا 1 سکه بهار آزادی نیز اعطا می شود.نعمتی درباره جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقه یه لقمه سفر نیز گفت: از میان شرکت کنندگان در این رقابت یک نفر بر اساس بیشترین رای محبوبیت از طرف بازدیدکنندگان و یک نفر از میان شرکت کنندگان حاضر انتخاب می شوند و به هر یک در تاریخ 5 مهرماه، مصادف با روز جهانی جهانگردی هدیه ای نفیس اهدا می شود.

مهم ترین قوانین مسابقه یه لقمه سفر عبارتند از:

- عکس مرتبط با موضوع مسابقه یه لقمه سفر و صاحب عکس باید از دنبال کنندگان صفحه دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری باشد. همچنین فردی که عکس را بارگذاری می نماید، می بایست خود صاحب اثر باشد و در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی آن به عهده ارسال کننده عکس خواهد بود.

- هر شرکت کننده در مسابقه باید با جلب نظر - mention کردن - در زیر آخرین عکس اینستاگرام 10 نفر از دوستانش را به این رقابت دعوت کند.

- عکس هایی که بعد از تاریخ 29 شهریور ارسال شوند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

- تصویر ارسالی می بایست مطابق با موازین اخلاقی و اسلامی باشد.

- عکس هایی که به روش های غیر متعارف و ناعادلانه و متقلبانه به جمع آوری لایک پرداخته اند از مسابقه حذف خواهندشد.

- صفحه اینستاگرام شرکت کننده در حالت خصوصی قرار نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 757

به "مسابقه مجازی یه لقمه سفر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه مجازی یه لقمه سفر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید