تور روسیه ارزان: مذاکرات نو مسکو و واشنگتن درباره ثبات استراتژیک برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تهران (پانا) - سفیر روسیه در آمریکا امروز (پنج شنبه) اعلام نمود، دور نو مذاکرات واشنگتن-مسکو پیرامون مسائل مربوط به ثبات استراتژیک قرار است در آینده نزدیک برگزار گردد.

تور روسیه ارزان: مذاکرات نو مسکو و واشنگتن درباره ثبات استراتژیک برگزار می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا به خبرنگاران گفت: ماهیت جامع این مذاکرات به ما اجازه می دهد تا درباره تمامی فاکتورهای مهم ثبات استراتژیک از تسلیحات متداول گرفته تا تکنولوژی های نو مذاکره کنیم. انتظار می رود دور نو این مذاکرات به زودی برگزار گردد و کوشش ها در سطح گروه های کارشناسی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: پس از نشست اخیر روسیه و آمریکا در ژنو، دو نشست پیرامون ثبات استراتژیک برگزار شدند و دو کارگروه نیز تشکیل شده اند.

آنتونوف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسکو و واشنگتن لزوم حفظ ارتباطات میان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن، همتای آمریکایی اش را درک می نمایند؛ اما در حال حاضر صحبت درباره برنامه های قطعی و مشخص بسیار زود است.

وی تاکید نمود: در حال حاضر هر دو طرف این درک را دارند که مذاکرات آینده باید در آینده ای نزدیک برگزار گردد؛ اما هنوز هیچ برنامه ویژه ای مشخص نشده است.

سفیر روسیه در آمریکا بعلاوه توضیح داد: در پی مذاکره با آمریکا پیرامون امنیت سایبری، آژانس های مجری قانون روسیه فعالیت های گروه های خلافکار را متوقف کردند.

وی گفت: تعامل به طور فعال در خصوص مسائل امنیت اطلاعات انجام می گردد. کارشناسان از ادارات و وزارتخانه های مربوطه مذاکرات را شروع نموده و تا به امروز چهار دوره از این مذاکرات برگزار شده اند. موارد ویژه ای وجود دارند که در آنها آژانس های مجری قانون روسیه فعالیت های گروه های خلافکار را که از نرم افزارهای مخرب استفاده می کردند، سرکوب نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1942

به "تور روسیه ارزان: مذاکرات نو مسکو و واشنگتن درباره ثبات استراتژیک برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: مذاکرات نو مسکو و واشنگتن درباره ثبات استراتژیک برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید