فیلم نو طناز طباطبایی مشتری خارجی پیدا کرد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، فیلم سینمایی بی رویا که با نام انگلیسی Without Her در عرصه جهانی معرفی و پخش خواهد شد، در بازار فیلم اروپا برای خریداران به نمایش در خواهد آمد و به زودی پخش جهانی این فیلم در فستیوال های معتبر بین المللی نیز شروع خواهد شد.

فیلم نو طناز طباطبایی مشتری خارجی پیدا کرد

به گزارش خبرآنلاین، در آستانه اکران فیلم سینمایی بی رویا به کارگردانی و نویسندگی آرین وزیردفتری در چهلمین جشنواره فیلم فجر، کمپانی آلمانی پیکچر تیری اینترنشنال ضمن اعلام خبر خرید حقوق پخش دنیای این فیلم سینمایی، از تریلرِ آن در وب سایت نشریه معتبر ورایتی رونمایی کرد.

ورایتی درباره نخستین فیلم بلند وزیردفتری در گزارش خود عنوان نموده است: قصه ای درباره هویت با تلفیقی از ژانر های مختلف معرفی نموده است، که هیچکاک، پولانسکی و دی پالما را به یاد مخاطب می اندازد. در این فیلم سه بازی استثنائی از طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی کرم رودی دیده می گردد.

این فیلم با فیلمنامه ای به نگارش وزیردفتری و به تهیه کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفته است و اکنون با دیگر آثار حاضر در جشنواره فیلم فجر به رقابت می پردازد.

طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی کرم رودی، مائده طهماسبی، فرانک کلانتر، نهال دشتی، مجتبی فلاحی و رضا داوودنژاد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کمپانی پیکچر تیری اینترنشنال پخش کننده ای معتبر در عرصه بین المللی است که پیش از این در فستیوال های مختلفی نظیر کن، برلین، ونیز، لوکارنو و ... فیلم های مختلفی را از سراسر دنیا عرضه نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2018

به "فیلم نو طناز طباطبایی مشتری خارجی پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم نو طناز طباطبایی مشتری خارجی پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید