فراخوان مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا اعلام شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا ویژه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد.

فراخوان مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با هدف استفاده از ایده های خلاقانه و بدیع دانشجویان دانشگاه تهران در ارتباط با چگونگی مواجهه با چالش های دوران پساکرونا مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، این مسابقه با محور های، سلامت فردی و اجتماعی،کاهش ناهنجاری های اجتماعی ناشی از کرونا، روش های نوین خدمت رسانی مجازی، رونق بخشی و پویایی فعالیت های فرهنگی با استفاده از فناوری اطلاعات و فضای مجازی طرح و برنامه فرهنگی با هدف تقویت فعالیت های گروهی در بستر مجازی، بازسازی سیستم گردشگری بعد از خسارت های ناشی از کرونا، رونق کسب و کار های نوظهور در حوزه های خانگی، گردشگری، فناوری اطلاعات، صنایع فرهنگی و فناوری های نرم

دانشجویان دانشگاه تهران برای شرکت در مسابقه می توانند حداکثر تا 30 مهرماه با مراجعه به سامانه culfest.ut.ac.ir با تکمیل فرم ثبت ایده و بارگذاری آن در سامانه اقدام نمایند. افزون بر اهدای جوایز ارزنده به ایده های برتر، از آن دسته از ایده های برتر که قابلیت اجرا داشته باشند، حمایت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1175

به "فراخوان مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید