فاندو و لیز در خانه نمایش مهرگان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، اجرای فاندو و لیز از دوشنبه سی ام مهرماه در خانه نمایش مهرگان به صورت رسمی آغاز خواهد شد و یک شب پیش از آغاز رسمی نمایش، در روز یکشنبه بیست و نهم مهرماه این نمایش به صورت ویژه برای عکاسان روی صحنه خواهد رفت.

فاندو و لیز در خانه نمایش مهرگان

فاندو و لیز قصه پنج انسان است که در برهوت رهسپار شهر خیالی تار هستند. پرستو کرمی، میثم یوسفی، مهناز غمخوار، علی طاهری، سیاوش خادم حسینی بازیگران این نمایش هستند و هنرکار خود مسئولیت طراحی صحنه را برعهده دارد. سیما سامانی همچون اثر قبلی هنرکار زندانی خیابان نواب در این نمایش نیز طراح لباس است.

فرناندو آرابال نمایشنویس، شاعر، بازیگر و کارگردان اسپانیایی الااصل و ساکن فرانسه است. وی از دهه پنجاه میلادی با هم آوایی با نویسندگان پیشروی تئاتر اروپا، همچون بکت و یونسکو، زبان و دیدگاه ویژه خود را وارد تئاتر کرد که بعدها با نام تئاتر وحشت شناخته شد. از دیگر آثار او می توان به دوجلاد، پیک نیک در میدان جنگ و گوئرنیکا اشاره نمود.

هنرکار اردیبهشت ماه امسال زندانی خیابان نواب را در تماشاخانه شانو روی صحنه داشت که همین اثر زمستان سال گذشته در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه رفته بود. از دیگر نمایش های این کارگردان و بازیگر تئاتر می توان به پیوند خونی، پروانه مفرغی، سلام و خداحافظ، آنتیگونه، پرده ها از راه می رسند و... اشاره نمود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از عکاس: ابراهیم حسینی، طراح پوستر و بروشور: سهیلا علیپور، تنظیم آوا و موسیقی: مهناز غمخوار، دستیار کارگردان: محمدرضا حزینی، منشی صحنه: شیرین کاظم زاده، مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای: سمیه علیپور.

فاندو و لیز از دوشنبه 30 مهرماه هر شب ساعت 19:15 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 155

به "فاندو و لیز در خانه نمایش مهرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاندو و لیز در خانه نمایش مهرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید