ظلی: آب را روی زمین ریختند و حالا می خواهند جمع نمایند، آمدن عزیزی خادم از اول اشتباه بود

به گزارش وبلاگ مجله پریها، پیشکسوت فوتبال کشورمان و دروازه بان سال های دور تیم ملی معتقد است که ورود شهاب الدین عزیزی خادم به فوتبال از ابتدا اشتباه بود.

ظلی: آب را روی زمین ریختند و حالا می خواهند جمع نمایند، آمدن عزیزی خادم از اول اشتباه بود

فرامرز ظلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم و انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال همواره یک ارگان مهم و بزرگ در جهانست. این فوتبال است که حتی در بسیاری از موارد جامعه تعیین تکلیف می نماید و آدم ها و انسان های بزرگی که ارج و قرب بین المللی دارند باید درباره آن تصمیم گیری نمایند.

وی ادامه داد: آمدن عزیزی خادم به فوتبال از اول اشتباه بود و اصلاً تعیین نشد او را از کجا وارد فوتبال کردند. اصلاً کسی هست که نام او را در فوتبال شنیده باشد؟ آقای ماجدی باید شخصیت های والایی همانند آقای دادکان را برای اداره فدراسیون پیشنهاد بدهد تا چنین افرادی در فدراسیون حضور پیدا نمایند. ما افراد بزرگی داریم که بتوانند برای فوتبال مفید و مهم باشند. ما یک شخصیت جهانی به نام علی دایی داریم. همه جهان او را به نام و معروفیت، فهم و شعور می شناسند. چرا نام امثال دایی هیچ وقت مطرح نمی گردد؟ آیا فوتبال جای این افراد فهیم، با سواد و با شخصیت نیست که شخصیت جهانی دارند؟

پیشکسوت فوتبال کشورمان اعلام کرد: فوتبال امری بزرگ و مهم محسوب می گردد، اما حالا می بینیم که حاضران در فدراسیون فقط به صعود تیم ملی به جام جهانی تکیه نموده اند، اما این تیم با تکیه بر استعدادهایی که در این مقطع زمانی دارد به جام جهانی رفت. بعلاوه کادرفنی شایسته ای بالای سر این تیم بود که توانست به جام جهانی صعود کند، اما اگر این اتفاق با مربیانی مانند کی روش یا ویلموتس رقم می خورد که دستمزدهای چند صد میلیاردی از فدراسیون می گرفتند، همه آنها را بالای سر می بردند.

ظلی با گلایه از مدیران فدراسیون فوتبال گفت: این جهان تمام خواهد شد، اما عزیزانی که به فدراسیون فوتبال می آیند و می فرایند، کدام شان تا کنون سراغ پیشکسوتان رفته اند که حداقل در بزنند و حال آنهایی را بپرسند که در بستر بیماری هستند؟ فوتبال را همین پیشکسوتانی ساختند و آنها بودند که در گذشته برای زنده ماندن این فوتبال زحمت کشیدند، اما اکنون به آنها بی توجهی می گردد.

وی در مورد اینکه آیا با این شرایط عزل عزیزی خادم را اتفاقی مثبت می داند و موافق آن است یا نه، گفت: موضوع این نیست که من موافق باشم یا نه، من شخصیت کوچکی در این فوتبال بزرگ بودم، اما معتقدم آغاز کار اشتباه بوده و این خانه از پای بست ویران است. آب را روی زمین ریخته ایم و حالا می گوییم آن را باید جمع کنیم. برای همین می گویم که ورود عزیزی خادم از اول اشتباه بود. اول می گفتند که او دکتر است و بعد تعیین شد که اصلاً دکترا ندارد. چطور بود که اول دروغ گفتند؟ بازخورد این مسئله ای چیزی فراتر از ناراحتی است و یک توهین محسوب می گردد.

بازیکن سال های دور تیم ملی فوتبال یادآور شد: اصلاً فرض بگیریم که عزیزی خادم دکتر بوده و در رشته خودش هم متخصص است، اما شما در فوتبال نبودید و کاملاً از مقوله فوتبال دور بودید. فوتبال مقوله بزرگی است که افراد بزرگی هم می خواهد. چرا افرادی مانند حشمت مهاجرانی، هوشنگ دیده بان، محسن صفایی فراهانی و محمد دادکان همواره مورد احترام هستند؟ این احترام به خاطر نام آنها نیست، بلکه احترام به عملکردشان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2013

به "ظلی: آب را روی زمین ریختند و حالا می خواهند جمع نمایند، آمدن عزیزی خادم از اول اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظلی: آب را روی زمین ریختند و حالا می خواهند جمع نمایند، آمدن عزیزی خادم از اول اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید