ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی عمان عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از حضور استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان در این نمایشگاه اطلاع داد.

ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی عمان عرضه می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، جبار کیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان حضور می یابد، گفت: تیم اتاق بازرگانی استان، روز یکشنبه این هفته راهی کشور عمان می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج اضافه نمود: این نمایشگاه روز دوشنبه با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران افتتاح می گردد.

کیانی توضیح داد: در این نمایشگاه 24 متر غرفه در اختیار اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته که در این غرفه ها محصولات استان را معرفی می کنیم.

وی بیان نمود: بخشی از محصولات استان که قابل انتقال است در این نمایشگاه عرضه شده و سایر محصولات و ظرفیت های استان در قابل بروشور، کاتالوگ، فیلم، اسلاید، سی دی و کتابچه معرفی می گردد.

این فعال بخش خصوصی عنوان نمود: در حوزه های مختلف شامل گردشگری، کشاورزی و آب، صنعت و معدن و صنایع دانش بنیان همه ظرفیت های استان در روزهای آینده در این نمایشگاه عرضه می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج ابراز کرد: نمایشگاه بین المللی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان روز دوشنبه افتتاح و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 515

به "ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی عمان عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی عمان عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید