هرمزگان به عنوان استان پایلوت برای همکاری با کشور عمان انتخاب شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان به عنوان استان پایلوت برای همکاری با کشور عمان انتخاب شد تا روابط دو کشور به وسیله این استان توسعه یابد.

هرمزگان به عنوان استان پایلوت برای همکاری با کشور عمان انتخاب شد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در حاشیه سیزدهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان اظهارداشت: برای بخش آب و همچنین برطرف خسارت های وارد شده به بخش برق در سیل اخیر، اعتبارات لازم از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافت.

وی بیان داشت: همچنین با توجه به دیگر تصمیمات اتخاذ شده امیدواریم بخشی از مسائل در روستاها و همچنین مسکن مهر برطرف گردد.

استاندار هرمزگان همچنین از اختصاص یک ردیف مستقل بودجه ای برای جزیره ابوموسی در بودجه سال آینده خبرداد و اضافه کرد: در راستای راهبری بهتر امور در شهرستان ابوموسی این ردیف مستقل برای اولین بار در بخش های جاری و عمرانی اختصاص یافته است.

جادری به سفر اخیر خود به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کشور عمان اشاره نمود و بیان داشت: در این سفر که تجار بخش خصوصی استان نیز حضور داشتند، نمایشگاه محصولات کشورمان که 12 غرفه با 40 شرکت کننده آن از هرمزگان بود، در عمان برپا شد.

وی توضیح داد: همچنین در دیدارها و نشست های برگزار شده در این سفر مقرر شد، هرمزگان به عنوان استان پایلوت برای همکاری با کشور عمان انتخاب گردد تا روابط دو کشور به وسیله این استان توسعه یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 534

به "هرمزگان به عنوان استان پایلوت برای همکاری با کشور عمان انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرمزگان به عنوان استان پایلوت برای همکاری با کشور عمان انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید