شورای شهر باید به دور از سلیقه و گرایش های حزبی امور را دنبال کند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، علی محصولی عصر روز شنبه در صحن علنی شورای اسلامی اراک به عنوان ناطق پیش از دستور خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر اراک، گفت: در روند کار شورای اسلامی خط کش نگذارید و واگرایی نکنید، چرا که با این روش شورا در تحقق اهداف متعالی اش به بیراهه می رود.

شورای شهر باید به دور از سلیقه و گرایش های حزبی امور را دنبال کند

عضو شورای اسلامی شهر اراک اضافه نمود: در زمینه موضوع تحقیق و تفحص و در موارد دیگر، صحیح نیست بر اینکه نظر یک سوم اعضای شورا، نادیده گرفته گردد و این روش درستی نیست که مطلبی را هفت یا هشت نفر اعضای 11 نفره امضا نمایند، بدون اینکه نظر بقیه گرفته گردد.

محصولی گفت: در رابطه با جابجایی روزهای کمیسیون هم در ابتدای کار مصوب شد و روزهای کار کمیسیون ها هم تعیین شد. اما متاسفانه در دور دوم شورای پنجم بدون اینکه نظر برخی گرفته گردد دوباره جابجایی انجام گردیده که نام این را جز بی نظمی چیز دیگر نمی توان گذاشت.

این عضو شورا اسلامی اراک توضیح داد: به اعتقاد من این روند چیزی را نمی رساند جز اینکه می خواهید یک سوم اعضای شورا نادیده گرفته شوند والا چه اشکالی دارد این موارد را در جلسات مطرح کنیم و همه نظرات گرفته گردد؟ این حق ما است، ما هم نماینده و منتخب مردم هستیم.

محصولی بیان داشت: دلیل اینکه با این شتاب و دستپاچگی در موارد مهمی تصمیم گرفته می گردد اما نظر چند نفر گرفته نمی گردد، چیست؟

عضو شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به تاخیر برخی از اعضا در جلسات شورا گفت: هم اکنون نوعی بی نظمی بر جلسات شورا حاکم است که ضروری است رئیس شورای نظم و انضباط را مطابق قانون در جلسات با حضور به موقع اعضا حاکم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1397 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 125

به "شورای شهر باید به دور از سلیقه و گرایش های حزبی امور را دنبال کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهر باید به دور از سلیقه و گرایش های حزبی امور را دنبال کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید