سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران احیا می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران در سال 1320 تأسیس شد و تا سال 1389 فعال و پذیرای دانشجویان و اهالی منطقه 6 شهرداری (امیرآباد) بود اما از این تاریخ تا به امروز بلا استفاده و متروک باقی مانده است.

سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران احیا می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران نشستی با حضور حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور؛ غیاثی ندوشن مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد حسین فرج مدیر کل دفتر توسعه فناوری های سینمایی سازمان، روز یکشنبه بیست و نهم تیرماه در کوی دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این نشست غفوریان مدیر کل خوابگاه های دانشگاه تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اداره کل خوابگاه ها بر ضرورت گسترش فعالیت های فرهنگی تاکید کرده و افزودند: احیای سینمای تاریخی کوی دانشگاه، گام بلندی در جهت گسترش و اعتلای هنر هفتم در محیط های دانشجویی و منطقه خواهد بود.

در ادامه حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور ضمن استقبال از احیای سینمای کوی دانشگاه و ضرورت پیوستن آن به شبکه سینماهای کشور افزودند: با توجه به حضور دانشجویان دانشگاه تهران که عمدتاً از مخاطبین خاص سینمای ایران محسوب می شوند این سینما؛ قطعاً در آینده ای نزدیک در بین ده سینمای برتر ایران قرار خواهد گرفت. ایشان همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به قابلیت های فرهنگی کوی دانشگاه، امکان برگزاری بخشی از جشنواره فیلم فجر در این سینما وجود خواهد داشت.

در خاتمه این نشست، مدیرکل خوابگاه ها به اتفاق میهمانان، معاونین و کارشناسان اداره کل خوابگاه ها از سینما و تالارهای اندیشه کوی، آمفی تئاتر خوابگاه فاطمیه و تالار جوان خوابگاه شهید چمران، بازدید کردند.

سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران در سال 1320 تأسیس و تا سال 1389 فعال و پذیرای دانشجویان و اهالی منطقه 6 شهرداری (امیرآباد) بوده و از این تاریخ تا به امروز بلا استفاده و متروک باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1136

به "سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران احیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینمای تاریخی کوی دانشگاه تهران احیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید