سلفی سیما خضر آبادی با همسرش در ماشین لاکچری

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران : سیما خضرآبادی بازیگر زیبا و محبوب ایرانی است که عکسی را در صفحه اینستاگرامیش منتشر کرد

سلفی سیما خضر آبادی با همسرش در ماشین لاکچری

سیما خضرآبادی در سریال های چک برگشتی و هفت سین بازی نموده است. سیما خضرآبادی بازیگر بی حاشیه کشورمان است. سیما خضرآبادی در فصل بهار به جهان آمده است. سیما خضرآبادی متاهل است. عکسی را سیما خضرآبادی به همراه همسرش در خودرو منتشر نموده است.

بیوگرافی سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی متولد 11 فرودین 1368 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.خضر آبادی اولین کار خود را با سریال ایستگاه آخر منوچهر عسگری نسب شروع کرد و در سینمایی کودک و فرشته در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال شرایط سفید حمید نعمت الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی من و زیبا به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و بعلاوه در سریال های چک برگشتی و هفت سین هم یکی از نقش های اصلی را بازی کرد.

سیما خضرآبادی در سریال علی البدل

او در سریال علی البدل هم بازی قابل قبولی را ایفا کرد.سیما خضرآبادی ، نقش دانشجویی به نام آناهیتا اقبالی را در سریال علی البدل بازی می کرد.

سیما خضرآبادی یکی از بازیگران زیبای محبوب ایرانی است. سیما خضرآبادی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می نماید. همسر سیما خضرآبادی سهیل تیرگپ می باشد و در این عکس استایل شیک و خاص سیما خضرآبادی را در جشنواره حافظ مشاهده می کنید.

منبع : ساعد نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1926

به "سلفی سیما خضر آبادی با همسرش در ماشین لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلفی سیما خضر آبادی با همسرش در ماشین لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید