رویترز: بعید است بایدن بودجه دفاعی آمریکا را کاهش دهد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری رویترز گزارش داد، با توجه به اینکه در زمان رکود اقتصادی کرونا بودجه دفاعی از مشاغل بیشماری در آمریکا حمایت می کند، بایدن بعید است به رغم فشارها حاضر به کاهش هزینه های دفاعی شود.

رویترز: بعید است بایدن بودجه دفاعی آمریکا را کاهش دهد

از رویترز، جو بایدن رییس جمهوری منتخب پس از روی کار آمدن در ماه ژانویه (اول بهمن)، تحت فشار شدید حزب دموکرات برای کاهش بودجه دفاعی کشور قرار خواهد گرفت.

دموکرات های مترقی در مجلس کنندگان ایالات متحده برای مبارزه بهتر با ویروس کرونا خواستار کاهش هزینه های نظامی هستند.

طی سه سال گذشته دولت دونالد ترامپ هزینه های دفاعی آمریکا را از 619.5 میلیارد دلار به 740 میلیارد دلار معادل 19 درصد افزایش داده است.

تاد هریسون مدیر تحلیل بودجه دفاعی در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی می گوید: حتی اگر دموکرات ها اکثریت سنا را تصاحب کنند، من فکر نمی کنم که آنها بلافاصله بخواهند تصمیماتی مبنی بر کاهش هزینه های دفاعی بگیرند، زیرا ما هم اکنون در رکود اقتصادی هستیم.

به گفته هریسون، این تغییرات می تواند به معنی افزایش بیکاری در انتخابات میان دوره ای باشد و احتمال افزایش بیکاری می تواند به دموکرات های آسیب پذیر که می خواهند دوباره انتخاب شوند صدمه بزند.

به گفته کارشناسان، در آمریکا هر شغل نظامی، به صورت غیرمستقیم به سه یا چهار شغل در جامعه کمک می کند، مشاغلی که سیاستمداران آمریکایی برای حفاظت از آنها هر کاری می کنند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1354

به "رویترز: بعید است بایدن بودجه دفاعی آمریکا را کاهش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: بعید است بایدن بودجه دفاعی آمریکا را کاهش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید