روایت پایداری ؛ خاطرات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران/ایلام مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان ایلام گفت: : تهیه و گردآوری پروژه تصویری خاطرات مردمی دوران دفاع مقدس در ایلام با عنوانروایت پایداری نیز در حال تهیه و ساخت برای انتشار در شبکه های مجازی است.

روایت پایداری ؛ خاطرات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس

حسین شکربیگی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت های دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان ایلام با توانی مضاعف در عرصه تدوین و تالیف و با مشارکت نهادهای فرهنگی و انقلابی در شتاب بیشتری گرفته است.

وی گفت: این دفتر در امسال چاپ و انتشار بیش از ده کتاب را با همکاری کنگره سرداران دفاع مقدس ایلام، استانداری ایلام و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس را در دستور کار دارد و بعضی از این عناوین در مرحله چاپ و بعضی در حال ویرایش نهایی و آماده شدن برای ورود به بازار کتاب قرار دارند.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان ایلام توضیح داد: مجموعه خاطرات سالهای سکوت خاطرات سرهنگ پاسدار اقبال قبادیان، فرامرز خاطرات سرهنگ پاسدار سعداله منصوری،شیر شکار خاطرات سردار رشید اسلام مرتضی ساده میری به روایت یاسر بابایی ، کاشفان کیمیا خاطرات جعفر نظری با موضوع ویژه تفحص پیکر شهدا ودائره المعارف تصویری دفاع مقدس در استان ایلام در مرحله چاپ قرار دارند.

شکربیگی گفت: مجموعه خاطرات وقتی گم شدم خاطرات سرهنگ پاسدار قاسم نظری ،جنگجوی قهرمان خاطرات سرادر رشید اسلام تقی رحیمی مقدم از نیروهای اطلاعات عملیات و حدیث بیقراری با موضوع آوارگی مردم مهران، در مراحل نهاییِ بازنویسی و اصلاح قرار دارند.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری ایلام اضافه نمود : تهیه و گردآوری پروژه تصویری خاطرات مردمی دوران دفاع مقدس در ایلام با عنوانروایت پایداری نیز در حال تهیه و ساخت برای انتشار در شبکه های مجازی ست.

شکربیگی گفت: این پروژه تصویری قرار است خاطرات قشرهای مختلف را به زبانی عینی تر و ملموس تر و در قالبی هنری و جذاب در اختیار خیل مشتاقان به خاطرات شفاهی دوران دفاع مقدس قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1151

به "روایت پایداری ؛ خاطرات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت پایداری ؛ خاطرات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید