رصد آگهی ها درسایت های درج نیازمندی های اینترنتی ازسوی پلیس

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رییس پلیس آگاهی تهران عظیم از رصد رندومی آگهی های فروش اجناس دست دوم در سایت های درج نیازمندی های اینترنتی اطلاع داد.

رصد آگهی ها درسایت های درج نیازمندی های اینترنتی ازسوی پلیس

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سردار علیرضا لطفی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره فروش بعضی از اجناس سرقتی در سایت های آگهی دهنده برای خرید و فروش اجناس دست دوم گفت: متاسفانه یکی از اعتراضات ما همین جاست و ما بارها تاکید نموده ایم که حتما باید زیرساخت های لازم در چنین فضاهایی تامین شده و سپس در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: البته ما هم در این شرایط دست رو دست نگذاشتیم و به طور رندومی آگهی های ثبت شده در این سایت ها را رصد می کنیم و اتفاقا در مواردی هم همکاران من پیروز به کشف اموال مسروقه نیز در این میان این آگهی ها شده اند.

رییس پلیس آگاهی تهران عظیم افزود: اما برای بهتر شدن اوضاع ضروری است که شرایطی فراهم گردد تا پس از ثبت این آگهی ها و قبل از انتشار عمومی آن ها، پلیس بتواند بر این آگهی ها اعمال مدیریت و نظارت کند. ما آنالیز نموده ایم و در بعضی از کشورها نیز چنین شرایطی وجود دارد. ما هم با توجه به شرایط کشور خودمان پیشنهاداتی در این خصوص داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1612

به "رصد آگهی ها درسایت های درج نیازمندی های اینترنتی ازسوی پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد آگهی ها درسایت های درج نیازمندی های اینترنتی ازسوی پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید