در کنار خانواده های شهدای غیرت جمع می شویم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران ، انتشارات شهید کاظمی در هشتمین روز کاری خود در نمایشگاه کتاب، نشستی صمیمی را با حضور خانواده های شهدای غیرت شهید محمدحسین حدادیان و شهید علی خلیلی ساعت 17 عصر امروز در غرفه خود برگزار خواهد نمود. در این نشست محمد علی جعفری نویسنده کتاب آرام جان و بهنام حشمدار نویسنده کتاب تنها برای لبخند نیز خانواده شهدا را همراهی می نمایند.

در کنار خانواده های شهدای غیرت جمع می شویم

شهید محمدحسین حدادیان متولد سال 1374 از تهران بود که در حادثه خیابان پاسداران تهران در سال 1396 و در 22 سالگی، به دست دراویش شورشی گنابادی به شهادت رسید. کتاب آرام جان به توضیح داستان زندگی و شهادت محمد حسین از زبان مادرش می پردازد.

شهید علی خلیلی در سال 1371 در استان تهران به دنیا آمد. او در 25تیرماه1390 مصادف با نیمه شعبان برای دفاع از ناموس، بر اثر چندین ضربه چاق مجروح شد و در نهایت به خاطر همین جراحت ها در سال 4فروردین1393 به شهادت رسید. کتاب تنها برای لبخند روایتی ناب و دسته اول از سیر زندگی درخشان و نورانی شهید علی خلیلی است.

علاقه مندان برای تهیه این دو کتاب می توانند به صورت حضوری از سالن ناشران عمومی، راهروی 13، غرفه3 انتشارات شهید کاظمی و یا به صورت مجازی به سامانه ketab.ir و manvaketab.ir مراجعه کنند .

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2251

به "در کنار خانواده های شهدای غیرت جمع می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کنار خانواده های شهدای غیرت جمع می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید