درخواست زالی برای توقف پروژه های سینمایی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تهران (پانا) - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صدا و سیما درخواست کرد با توجه به شیوع کرونا هرچه سریع تر نسبت به توقف پروژه های سینمایی اقدام کنند.

درخواست زالی برای توقف پروژه های سینمایی

علیرضا زالی در نامه ای خطاب به دکتر صالحی وزیر ارشاد و دکتر علی عسگری رییس صدا و سیما درخواست کرد با توجه به ابتلای تعدادی از هنرمندان و بازیگران به کرونا و با توجه به لزوم حفظ سرمایه های فرهنگی و هنری کشور نسبت به تعطیلی پروژه های سینمایی و تلویزیونی به مدت دو هفته اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در طول فیلمبرداری سریال ها و فیلم های تلویزیونی و سینمایی، علی رغم رعایت پروتکل های بهداشتی، به علت عدم امکان استفاده از ماسک توسط بازیگران احتمال خطر ابتلای این دسته از هنرمندان بالاست، نسبت به تعطیلی این پروژه ها حداقل به مدت دو هفته تاکید کرد.

دکتر زالی خواستار رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و نظارت دقیق بر آن ها، در زمان شروع مجدد این پروژه ها پس از دو هفته شد.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فاطمه معتمد آریا رییس انجمن بازیگران سینمای ایران نیز پیش از این طی مکاتبه ای با دکتر زالی نسبت به ابتلای هنرمندان به کرونا اظهار نگرانی کرده بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1300

به "درخواست زالی برای توقف پروژه های سینمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست زالی برای توقف پروژه های سینمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید